اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تأکید استاندار کرمان بر انجام تکالیف قانونی دستگاه‌ها در طرح «جوانی جمعیت»

استاندار کرمان گفت: ضرورت دارد تمام دستگاه‌های دولتی با احساس مسؤولیت نسبت به انجام تکالیف مقرر و مطرح در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام کنند‌.

تأکید استاندار کرمان بر انجام تکالیف قانونی دستگاه‌ها در طرح «جوانی جمعیت»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز در کارگروه جمعیت و خانواده استان با اشاره به طرح پیشنهادی شهرداری کرمان برای تخصیص زمین به خانواده‌های دارای فرزند سه قلو یا بیشتر اظهار کرد: آمادگی واگذاری زمین به خانواده‌های دارای چندقلو وجود دارد و از طرح شهرداری حمایت می‌کنیم، چون یک ظرفیت خوب برای استان خواهد بود که می‌تواند الگو شود.

استاندار کرمان بر طرح‌های حمایتی از زوج‌های نابارور و مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج تاکید کرد و گفت: شهرداری در ساخت مراکز حمایتی از جمله مراقبت از معلولان و شیرخوارگاه‌ها حتما مساعدت داشته باشد و در صدور پروانه و پایانکار کمک کند.

فداکار در ادامه عنوان کرد: با توجه به تشکیل کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ضرورت دارد تا تمام دستگاه‌های دولتی با احساس مسؤولیت نسبت به انجام تکالیف مقرر و مطرح در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام کنند‌.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول