اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کلنگ‌زنی پایگاه سلامت فاروج با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بنای این پایگاه در مساحت ۲۲۰ متر مربع با ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی تا ۶ ماه آینده ساخته خواهد شد.

کلنگ‌زنی پایگاه سلامت فاروج با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج سیدجواد پورنقی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عصر امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی پایگاه های اورژانس در روستاهای شهرستان فاروج اظهار کرد: پایگاه اورژانس مایوان به صورت موقت در ساختمان استیجاری راه‌اندازی می شود و همزمان عملیات احداث این پایگاه با مشارکت یکی از نیکوکاران سلامت از امروز آغاز خواهد شد.

وی گفت: با افتتاح این پایگاه ۹ روستا با جمعیت هشت هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند می‌شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به کلنگ زنی پایگاه سلامت دو فاروج نیز افزود: بنای این پایگاه در مساحت ۲۲۰ متر مربع با ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی تا ۶ ماه آینده ساخته خواهد شد.

وی یادآور شد: اینک هفت پایگاه سلامت روستایی و دو پایگاه سلامت شهری در فاروج در حال ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این شهرستان هستند.

پورنقی تقویت نظام شبکه و توزیع عادلانه خدمات حوزه بهداشت را سبب ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان استان برشمرد و گفت: پیرو سیاست‌های دولت مردمی و تحقق عدالت در نظام سلامت، به ارتقای این شاخص‌ها در شهرستان‌های خراسان شمالی توجه بیشتری خواهیم داشت.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول