اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

امنیت فردا در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ شهید و شهادت است

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امنیت فردای ما در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ شهید و شهادت است، گفت: اگر نتوانیم در تراز شهید شهادت عمل کنیم، آثار و عوارض آن را در آینده خواهیم دید.

امنیت فردا در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ شهید و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری عصر امروز در جلسه شورای ترویج و فرهنگ شهادت لرستان، اظهار کرد: در فرهنگ شهادت و مقاومت هرگونه خدمت به شهدا خانواده معظم آنان نقش جدی در رابطه با امنیت ملی دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید به طور جدی و مسوولانه به فرهنگ شهادت و مقاومت پرداخته شود، چرا که این مهم امید را در دل مدافعان و محافظان و مجاهدان راه امنیت زنده نگه می‌دارد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امنیت فردای ما در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ شهید و شهادت است، افزود: اگر نتوانیم در تراز شهید شهادت عمل کنیم، هر کدام آسیب‌های خود را خواهد داشت.

شکری بر انجام دیدار مسوولان با خانواده‌های شهدا تاکید و تصریح کرد: دشمنان خدمات مشعشع جمهوری اسلامی را طی ۴ دهه اخیر نادیده گرفته و به دنبال القای ناامیدی، بدبینی و بی‌اعتمادسازی ملت ایران به نظام هستند.

وی بیان داشت: چنانچه در سمت مدیریتی خود برای مردم کم بگذاریم و جهادگونه کار نکنیم، همان میزان به پیکره نظام ضربه وارد کرده‌ایم و در نهایت آثار آن را در میان جامعه خواهیم دید.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه خدمات انقلام اسلامی باید در همه حوزه‌ها تبیین شود، گفت: نهایت تلاش خود را برای تبیین خدمات انجام شده باید به کار گیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول