اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

در زمینه گردشگری باید تخصصی فعالیت کرد/ سرگرمی‌های نو، جذاب و کم هزینه ایجاد کنیم

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: گردشگر، گاهی تنها برای انجام یک تفریح خاص سفر می‌کند و به همین دلیل باید به صورت تخصصی در زمینه گردشگری فعالیت کرد تا منابع هدر نرود.

در زمینه گردشگری باید تخصصی فعالیت کرد/ سرگرمی‌های نو، جذاب و کم هزینه ایجاد کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ظهر امروز با همراهی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و استاندار هرمزگان، از طرح بندری اسکله نخل ناخدا بندرعباس بازدید کرد.

وی در این بازدید طی سخنانی گفت: مردم به خصوص در استان هرمزگان به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس رفت و آمد داشته و طرح‌ها و برنامه‌های گردشگری متنوع را مشاهده و مقایسه می‌کنند. ما هم باید سرگرمی‌های نو، جذاب و با کمترین هزینه ایجاد کنیم و برای انجام چنین کارهایی از ظرفیت‌های جوانان داخل می‌توان استفاده کرد.

ضرغامی ادامه داد: گردشگر گاهی تنها برای انجام یک تفریح خاص سفر می‌کند و به همین دلیل باید به صورت تخصصی در زمینه گردشگری فعالیت کرد تا منابع هدر نرود.

طرح بندری نخل ناخدا واقع در شرق بندرعباس در سال ۹۰ با هدف کوتاه‌تر کردن مسیر بندرعباس به جزیره هرمز احداث شد اما با وجود هزینه بالای ساخت آن، تبدیل به متروکه‌ای با 10 سال بلااستفاده ماندن، شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول