اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارتقای شاخص‌های بهداشتی هرمزگان دلیل انتصاب دکتر فرشیدی بود

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزیر بهداشت گفت: رشد هرمزگان در شاخص‌های بهداشتی و توانمندی‌های فردی ایشان دلیل انتصاب او به عنوان معاون وزیر بهداشت بود.

ارتقای شاخص‌های بهداشتی هرمزگان دلیل انتصاب دکتر فرشیدی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید محمد پور حسینی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزیر بهداشت امشب و در جریان سفر به هرمزگان اظهار کرد: در دوران کرونا، مجموعه کادر سلامت از بهورز تا پزشک، جانانه در میدان ایستادند و در این راستا شهدای سلامت را تقدیم این مرز بوم کردیم.

وی با بیان این که تمام شاخص‌ها بیانگر توانمندی مدیریت دکتر فرشیدی بود اما تصمیم بر این شد که در وزارت بهداشت از حضور وی استفاده شود، عنوان داشت: غلامعلی جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز فردی شناخته شده برای هرمزگانی ها است و شناخت کامل از دانشگاه علوم پزشکی استان دارد، از همه مهم‌تر فرزند این دیار است که با همکاری و همراهی مسئولان و همکاران در دانشگاه میتواند مسیر خدمت را با موفقیت طی کند.

مشاور وزیر بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را مولود انقلاب خواند و بیان داشت: وجود چهره‌های موثر علمی با تجربه گرانسنگ مدیریت در عرصه‌های مختلف این دانشگاه، قطعا یک سرمایه بزرگ برای کشور بشمار می‌رود و بدون شک با همکاری و همدلی فراوان شاهد اقدامات بزرگی برای حرکت جمعی به سمت رفع مشکلات این استان در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود.

پورحسینی خاطرنشان کرد: دانشگاه خانه ما است و حیف است آن را آلوده به برخی مسائل کنیم و همه ما می‌دانیم که اوضاع بهداشت و درمان کشور و تحصیل در حوزه پزشکی در قبل از انقلاب چگونه بود و به برکت انقلاب، چه اقدامات عظیمی در مسیر پیشرفت و تعالی انسانی رخ داد و لذا بر همه اساتید عزیز لازم است که این رشد و پیشرفت را برای دانشجویان تبیین کنند.

وی تأکید کرد: دشمن امروز ایران قوی را نمی‌خواهد چرا که منابع معتبر دنیا می‌گویند که رشد و توسعه ایران بعد از انقلاب از رشد و توسعه همه کشورها در این بازه زمانی بیشتر بوده است و این موفقیت‌ها در شرایطی همچون وجود تحریم، بدخواهی و جنگ و دسیسه‌های مستمر دشمنان رقم خورده است.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: دانشجویان فرزندان ما هستند و هر دانشجویی که پرونده‌‌ای برای او تشکیل شود ما ناراحت می‌شویم و بدانید که این مسائل اخیر نیز می‌گذرد و ما برای پیشرفت و حل مشکلات به بستری آرام نیاز داریم.

پورحسینی گفت: اگر دانشگاه سقوط کند حتما در پیشرفت دچار مشکل می‌شویم و به همین خاطر آنها دانشگاهها را هدف گرفته‌اند و با تجزیه و کشته‌سازی می‌خواهند ایران را بستر ناامنی کنند و شما اساتید در این مقطع مهم، مسائل و موضوعات را برای دانشجویان تبیین کنید تا نسل جوان ما از مسیر طی شده تا به امروز بیشتر مطلع شود.

وی در پایان تصریح کرد: خدمت صادقانه، دید مردم را عوض می‌کند و دیگر با حرف کار پیش نمی‌رود و هر کدام از ما باید در هر جایگاهی، خدمت صادقانه به مردم را اولویت اصلی خودمان بدانیم تا دشمن را در ناکارآمد جلوه دادن نظام شکست دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول