اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شرور مسلح در قشم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری شرور مسلحی در قشم خبر داد که به سمت مردم و نیروهای پلیس آتش گشوده بود.

شرور مسلح در قشم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری امروز اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان مرزی قشم، هنگام گشت زنی به فردی با چهره مشکوک و ساک دستی مظنون شده و به وی دستور ایست می دهند که در این هنگام فرد یادشده بدون توجه به هشدار ماموران پلیس اقدام به تیراندازی به سمت آنان، ایجاد درگیری مسلحانه و اقدام به تهدید شهروندان می کند.

وی افزود: از آنجا که حفظ جان شهروندان برای مامورین در اولویت اول ماموریت ها قرار دارد، ماموران با سعه صدر و آرامیش بیشتری به تعقیب این فرد شرور پرداختند که این فرد مسلح با استفاده از شلوغی جمعیت از دید ماموران پلیس پنهان و از محل متواری می شود.

سردار جعفری ادامه داد: ماموران با متواری شدن این فرد شرور به سرعت با بکارگیری عوامل تخصصی و بهره گیری از روش های پلیسی و اطلاعاتی هویت فرد مهاجم و مخفیگاه وی را در یکی از روستاهای قشم شناسایی و ردیابی می کنند و در یک عملیاتی ضربتی با هماهنگی و دریافت دستور ویژه قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم در حالی که این فرد مسلح در حال فراهم کردن مقدمات خروج از جزیره بود، او را دستگیر کردند.

وی گفت: از محل اختفای این فرد شرور یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۵ فشنگ جنگی و تعدادی قمه و چاقو کشف و ضبط شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول