اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۹ تن کالا طی ۷ماهه سالجاری در این استان خبر داد.

جابجایی بیش از ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، تیمورباقری در جلسه بررسی وضعیت جا به جایی کالا در سیستان و بلوچسان، از جابجایی ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۹ تن کالا طی  ۷ماهه  سالجاری در این استان  خبر داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به جابجایی این حجم از کالا در قالب ۱۴۴ هزارو ۴۲۱ دستگاه کامیون اظهار داشت: مصالح ساختمانی، سیمان وفرآورده های نفتی  از جمله کالاهای جابجا شده در این مدت می باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های زاهدان ،خاش و زابل به ترتیب بیشترین آمار جابجایی کالا را در ۷ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند  ادامه داد: از این میزان کالای جابجاشده، یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۲تن کالا درون استانی و ۴۲۹ هزار و۶۶۷تن برون استانی بوده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۶۹ شرکت حمل و نقل کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال خدمت رسانی به مردم ورانندگان هستند، تصریح کرد:بیش از ۸هزار ناوگان باری و بیش  از ۹هزار راننده دربخش حمل ونقل باری فعالیت می‌کنند. 

باقری در پایان یادآورشد:مردم و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود در حوزه حمل ونقل را جهت رسیدگی  بصورت شبانه روزی از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول