اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پروژه بهسازی محل دفن سراوان آغاز به کار کرد

شهردار رشت در در نخستین روز از آغاز به کار پروژه بهسازی محل دفن سراوان، تامین ماشین‌آلات لازم برای اجرای سریعتر پروژه بهسازی محل دفن سراوان و کمک واحد عمرانی شهرداری را هم مورد تاکید قرار داد.

پروژه بهسازی محل دفن سراوان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید امیر حسین علوی امروز در نخستین روز از آغاز به کار پروژه بهسازی محل دفن سراوان، با حضور سید حسین رضویان و نادر حسینی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، پیمانکار و مشاور پروژه و در جریان این بازدید اظهار کرد: از دست‌اندرکاران اجرای پروژه بهسازی انتظار دارم جدول زمانبندی کار را تدوین کرده و در محل استقرار کارگاه نصب نمایند.

شهردار رشت تامین ماشین‌آلات لازم برای اجرای سریعتر پروژه بهسازی محل دفن سراوان و کمک واحد عمرانی شهرداری را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدوارم با همراهی و کمک همه بخشها شاهد اجرای سریعتر این پروژه که جزو مطالبات اصلی مردم سراوان است، باشیم.

وی با بیان اینکه موقعیت لندفیل سراوان بسیار اضطراری و حائز اهمیت است، افزود: تمام موارد یاد شده سبب می‌شود که نوع انجام کار و بهسازی لندفیل با حساسیت خاصی همراه باشد و شهرداری رشت هم به این امر واقف است. 

علوی از اعمال اصلاحات در طرح بهسازی سراوان و برگزاری مناقصه جدید با یکسری تغییرات قابل توجه خبر داد و تصریح کرد: سراوان تنها متعلق به رشت نیست و متعلق به تمام استان و حتی کشور است، بنابراین انتظار دارم روند بهسازی آن ضمن رعایت مسائل ایمنی با دقت نظر کامل و با سرعت انجام گیرد تا شاهد بروز چالش و البته خسارت نباشیم. 

شهردار رشت با بیان اینکه چاره‌اندیشی برای تصفیه خانه شیرابه در کوتاه مدت و بلند مدت از اهداف شهرداری است، افزود: برای بهسازی لندفیل سراوان شهرداری رشت با تمام توان در خدمتگزاری حاضر است و همه گونه حمایت را خواهد داشت.

به گزارش فارس، روز سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ و با  حضور اعضای شورای اسلامی شهر توسط سید امیر حسین علوی شهردار رشت قرارداد بهسازی لندفیل سراوان منعقد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول