اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: آمریکا از گسترش نقش آفرینی ایران اسلامی در تحولات بین المللی نگران است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در سال های گذشته اگر کسی برای اقتدار و استقلال ایران گام برمی داشت دشمنان به ویژه آمریکایی ها چشم دیدنش را نداشتند و تاریخ 100 ساله اخیر موجود است و کسی نمی تواند از حقیقت فرار کند.

سردار رفیعی آتانی: آمریکا از گسترش نقش آفرینی ایران اسلامی در تحولات بین المللی نگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در آئین راه اندازی و بهره برداری از ماشین آلات مرتبط با امور گمرکی انبارهای عمومی شهر صنعتی البرز اظهار کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در مسیر حرکت کشور نقش آفرین هستند و حمایت از تولید یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: در حوادث اخیری که رخ داد، دعوا بر سر اصل و وجود انقلاب اسلامی بود. در سال های گذشته اگر کسی برای اقتدار و استقلال ایران گام برمی داشت دشمنان به ویژه آمریکایی ها چشم دیدنش را نداشتند و تاریخ 100 ساله اخیر موجود است و کسی نمی تواند از حقیقت فرار کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: از گفتن مرگ بر امریکا و رویارویی با آن پشیمان نیستیم و بهانه آنها این است که ایران مستقل وجود نداشته باشد و برنامه آنها با کل دنیا همین است.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: آمریکایی ها به هیچکس رحم نمی کنند و به ما هم رحم نمی کنند. امروز ما با دست پر و قدرت، نقش خود را در دنیا ایفا می کنیم و معلوم کردیم که همه تلاش آمریکایی ها در جابه جایی قدرت است که دارد اتفاق می افتد. آن ها به این باور رسیده اند که ایران نباید باشد اما علیرغم همه دشمنی ها، ما در نقشه قدرت دنیا قرار داریم و نقش آفرین هستیم؛ همچنان که کمونیست تمام شد نظام سرمایه داری به سردمداری امریکا هم تمام می شود.

وی اضافه کرد: زمانی کشورهای جهان سوم و ایران اسلامی را مسخره می کردند و می گفتند شما پنج سال بعد را می بینید و ما 100 سال بعد را می بینیم. امروز صاحبان برنامه های 100 ساله که افق پیش رو را می دیدند برای آمریکا نقش قائل نیستند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: سرمایه صرفا در محدوده آمریکا به وجود نمی آید و باید راه های تردد سرمایه در دنیا را پیدا کرد چراکه به تعبیر صاحبان آمریکایی ها، کسی حاکم آینده دنیاست که حاکم خشکی های دنیا باشد. غرب آسیا جای خوبی برای قدرت نمایی و تضمین قدرت در آینده است که تمام منابع وجود دارد و بر این اساس مورد تاخت و تاز قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی روند شکل گیری آمریکا در قاره دور از بشر تا به امروز این بوده که هر چه به دست آورده از جای دیگر بوده و سرمایه های ملت های مظلوم دنیا را بلعید اما ایران آمد و در مقابل این خباثت ایستاد.

این مقام نظامی اذعان کرد: آمریکایی ها برای زمین زدن ملتها و دولت های مستقل دنیا، در بیش از 60 کشور کودتا کردند و بیش از هشت میلیون انسان را کشتند که در برخی روزانه 30 هزار آدم کشته اند، برای نمونه در ماجرای زورآزمایی در سوریه 10 میلیون نفر را آواره کردند و دو میلیون نفر را هم کشتند.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند قدرت کشور ما را ببینند که معادله جنگ و تحولات عالم را به هم زده‌ایم. تمام دارایی خود را در جریانات اخیر در کشور به سطل زباله و جوانان فریب خورده گره زدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: در حوادث پس از جنگ جهانی دوم و 44 ساله انقلاب، غرب نوکر آمریکایی ها در تمام حوادث دنیا علیه ایران بوده و به هیچکس رحم نکرده است. با این وصف ما دو راه بیشتر نداریم یا باید سر ایران مستقل قوی بمانیم و یا نوکر آمریکایی ها باشیم.

اصلی ترین مسئله کشور «اقتصاد و معیشت مردم» است

سردار رفیعی آتانی اصلی ترین مسئله کشور را اقتصاد و معیشت مردم دانست و افزود: دولت در ریل خوبی قرار گرفته و مشکل بیش از 100 شهر دارای تنش آبی از جمله آبیک قزوین و مشکل دو ابرپروژه آبی خوزستان و همدان را حل کرده است.

وی ادامه داد: امروزه هم واکسن وارد شد و هم 6 نوع واکسن تولید کردیم. رقم صندوق ذخیره ارزی چند برابر شده و سرمایه آن تضمینی است، امروز نفت می فروشیم و کالا هم خریداری می کنیم و بخشی از بدهی ها هم پرداخت شده یعنی کشور رو به پیشرفت و جلو بوده و باید دست به دست هم دهیم و آرامش حقیقی را به مردم بازگردانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول