اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان3 بانک منتشر شد

فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان جاری و غیر جاری سه بانک تجارت، توسعه تعاون و کارآفرین در پایان شهریور 1401 که بررسی نهایی شده است، به همراه فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط بانک کارآفرین به‌روزرسانی و منتشر شد.

اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان3 بانک منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عموی بانک مرکزی، با اشاره به بخش ۱ از بند د تبصره 16 قانون بودجه 1401 کل کشور درخصوص انتشار مانده تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط شبکه بانکی در تارنمای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار که تسهیلات و تعهدات بیشتر از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط محسوب می‌شود، این بانک نسبت به انتشار فهرست اطلاعات «تسهیلات و تعهدات کلان»، «تسهیلات کلان غیرجاری»  و «اشخاص مرتبط» بانک‌ها و موسسات اعتباری که مورد بررسی نهایی قرار گرفته است اقدام می‌کند.


شایان ذکر است اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان مرتبط سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری پس از دریافت و بررسی نهایی منتشر خواهد شد.

فهرست تسهیلات و تعهدات کلان جاری

فهرست تسهیلات کلان غیرجاری

تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول