اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جزئیات برنامه‌های جدید رادیو اقتصاد/ صالحی: رویکرد اصلی رادیو اقتصاد بیان دستاوردهای کشور است

مدیر رادیو اقتصاد گفت: رویکرد اصلی رادیو اقتصاد بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه اقتصاد و امید آفرینی در جامعه است.

جزئیات برنامه‌های جدید رادیو اقتصاد/ صالحی: رویکرد اصلی رادیو اقتصاد بیان دستاوردهای کشور است

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سید محمد رضا صالحی مدیر شبکه رادیویی اقتصاد، در گفتگو با خبرنگار فارس در رابطه با تغییرات جدول پخش و برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی گفت: رویکرد اصلی رادیو اقتصاد بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه اقتصاد و امید آفرینی در جامعه است. برنامه روزی نو شنبه تا پنج شنبه از ساعت 6:30 تا 8 با آیتم‌های متنوع و ایجاد فضای با نشاط با رویکرد اطلاع رسانی و تحلیلی تلاش دارد آخرین خبرها و رویدادهای حوزه اقتصاد را به اطلاع مخاطبان این شبکه برساند.

مدیر رادیو اقتصاد «برنامه نوآوران» را از دیگر برنامه‌های جدید در کنداکتور رادیو اقتصاد اعلام کرد و افزود: این برنامه در قالب یک مجله رادیویی، با هدف انعکاس اهمیت اقتصاد دانش بنیان و نقش آن در توسعه دانش بومی و صادرات طراحی شده است و در هر قسمت محصولات، خط تولید، تسهیلات و رفع موانع و مشکلات شرکت های دانش بنیان مورد بررسی قرار می‌گیرد. این برنامه شنبه تا چهار شنبه ساعت 9 تا 9:25 دقیقه پخش می‌شود.

وی ادامه داد: توجه به سبک زندگی اسلامی و ایرانی، جایگاه خانواده و افزایش سواد و توان خانواده‌های ایرانی موضوع اولویت دار این شبکه است که در برنامه‌ای تحت عنوان به توان زندگی به آن پرداخته می‌شود. افزایش سواد مالی، مدیریت هزینه‌های خانوار، آموزش و تربیت اقتصادی فرزندان، افزایش کارایی و بهره وری در خانواده از محورهای مهم این برنامه است که شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 10:50 به روی آنتن می‌­رود.

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد در مورد برنامه «سرای سرمایه» گفت: بخشی از مخاطبان رادیو اقتصاد فعالان اقتصادی در بازارهای سرمایه هستند. برنامه سرای سرمایه با بررسی آخرین اطلاعات از شاخص بازارهای بورس و اوراق بهادار، معاملات فلزات گرانبها، مسکن، خودرو و دیگر کالاهای سرمایه‌ای تلاش دارد نبض بازار را در این شبکه رادیویی به سمع مخاطبان برساند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 تا 11:30 پخش می‌شود.

وی «مسابقه بیست» را از دیگر برنامه‌های جدید کنداکتور اعلام کرد و توضیح داد: در این برنامه سعی داریم در قالب مسابقه، با ایجاد فضایی شاد و فرح بخش به ارائه اطلاعات اقتصادی و نکات آموزشی به منظور بهینه سازی زندگی اقتصادی و اصلاح الگوهای رفتاری مردم بپردازیم. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 تا 20:50 دقیقه پخش می‌شود.

سید محمد رضا صالحی افزود: برنامه مستند «ما می‌توانیم» با رویکرد تبیین پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد است. این برنامه هر جمعه ساعت 9 تا 9:25 به روی آنتن می‌رود.

مدیر رادیو اقتصاد در توضیح برنامه به «قید فوریت» گفت: رسالت و هدف مهم شبکه حل مسائل کارآفرینی و برداشتن موانع از پیش روی فعالان اقتصادی است. از اینرو برنامه «به قید فوریت» پرونده‌های مشکلات آنان را با مسئولان مربوطه مطرح و راهکارهای حل آن را بیان می‌کند. این برنامه شنبه تا چهار شنبه ساعت 8 تا 8:50 دقیقه پخش می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول