اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

‌فارس‌من| بررسی افزایش مهلت واریز پیش‌‌پرداخت خرید خودرو‌‌

سخنگوی وزارت صمت با توجه به تقاضای برخی از مخاطبان سامانه «فارسِ من» برای افزایش مهلت واریز پیش‌پرداخت خرید خودرو، گفت: این تقاضا را در معاونت حمل و نقل وزارت صمت مطرح می‌کنیم.

‌فارس‌من| بررسی افزایش مهلت واریز پیش‌‌پرداخت خرید خودرو‌‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی به عنوان «افزایش مهلت واریز پیش پرداخت خرید خودرو از طریق قرعه‌کشی» عنوان کرده‌اند که مهلت 3 روزه برای واریز پیش‌پرداخت خودرو کوتاه است و لازم است تا مسئولان در جهت رفاه حال خریداران خودرو از طریق قرعه‌کشی این مهلت را افزایش دهند و در صورت امکان به 7 روز افزایش دهند. 

بنابراین با توجه به اهمیت پویش، این موضوع برای پیگیری از مسئولان وزارت صمت  در دستور کار خبرنگار فارس قرار گرفت. 

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس و در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازنگری در مهلت تعیین شده واریز پیش پرداخت خرید خودرو از طریق قرعه‌کشی وجود دارد و آیا می‌توان این مهلت را افزایش داد؟ گفت: مهلت سه روزه برای واریز پیش پرداخت خرید خودرو از طریق قرعه‌کشی، در کمیته خودرو وزارت صمت به تصویب رسیده است. 

وی افزود: براساس شرایطی که در آن زمان بر بازار خودرو حاکم بوده است بعد از اینکه مقرر می‌شود که تخصیص خودرو به متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه انجام شود، کمیته خودرو نیز این مهلت را تعیین کرده تا فقط خریداران واقعی نسبت به خرید خودرو اقدام کنند و از ایجاد فضای دلالی در این بازار جلوگیری شود. 

قالیباف اظهار داشت: بنابراین  براساس نظر کمیته خودرو مهلت واریز وجه پیش پرداخت خودرو سه روز تعیین می‌شود تا فرصت کوتاهی در اختیار خریداران باشد و فقط کسانی که خریدار واقعی خودرو هستند و پول آن را نیز فراهم کرده‌اند نسبت به خرید اقدام کنند و از ورود سوء استفاده کنندگان به این بازار جلوگیری شود.  

وی بیان داشت: با توجه به درخواست مردمی به نظر می‌رسد افزایش مهلت برای پیش‌پرداخت وجه خرید خودرو قابل بازنگری باشد و می‌توان این موضوع را با معاونت حمل و نقل وزارت صمت مطرح و بررسی کرد که انشالله پیگیری می‌کنیم. 

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول