اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستگیری عاملان قتل جوان 32 ساله در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان از شناسایی و دستگیری عاملان درگیری دسته‌جمعی عشایر در این شهرستان که منجر به قتل جوان 32 ساله شد، خبر داد.

دستگیری عاملان قتل جوان 32 ساله در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا نوری از شناسایی و دستگیری عاملان درگیری دسته‌جمعی عشایر در تویسرکان که منجر به قتل جوان ۳۲ ساله شد، خبر داد و اظهار کرد: عصر روز جمعه به دنبال اعلام پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته‌جمعی بین عشایر ساکن در روستای سهام‌آباد، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۱ در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از عاملان درگیری یک جوان ۳۲ ساله است که با ضرب چاقو به شدت مجروح شده، توسط اورژانس به بیمارستان ولیعصر(عج) انتقال داده شده؛ اما متاسفانه این فرد به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به مجروح شدن سه نفر از عوامل این درگیری ادامه داد: یکی دیگر از مجروحان هم که بردار مقتول است به علت وخامت وضعیت جسمی به بیمارستان همدان انتقال داده شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی دادستان برای پیشگیری از ادامه درگیری، بلافاصله طرح احضار اجرا شد و ضمن کنترل اوضاع منطقه با تشکیل و اعزام تیم‌های عملیاتی به محل، با شگردهای خاص پلیسی در این راستا سه نفر از عوامل درگیری دستگیر شدند.

نوری با بیان اینکه دو نفر از ضاربان اصلی قبل از حضور ماموران از محل متواری شدند که مراتب شناسایی و دستگیری قاتل و یا قاتلان کاملا ویژه و تخصصی در دستور کار قرار گرفت افزود: با پیگیر و کار اطلاعاتی دقیق و پیچیده با همکاری معتمدان محلی قاتلان فراری شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه قاتلان که برادر هستند پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان کنگاور دستگیر و توسط پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفتند یادآور شد: متهمان در ابتدا منکر بزه ارتکابی بودند؛ اما پس از مواجهه با دلایل و مدارک جمع‌آوری شده اعتراف کردند که به علت اختلاف بر سر محل چرا دام با متوفی درگیر شده‌اند و با چاقو به متوفی جراحت وارد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: ارسال پرونده به همراه متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شد که هر دو متهم پس از تفهیم اتهام به زندان مرکزی تویسرکان انتقال داده شدند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول