اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برگزاری نمایشگاه فرش‌های نفیس در بجنورد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه فرش در سال جاری در شهرستان بجنورد خبر داد.

برگزاری نمایشگاه فرش‌های نفیس در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام برگزاری نمایشگاه فرش‌های نفیس در این شهرستان، اظهار کرد: جمعیت دوستداران فرهنگ و تمدن خراسان‌شمالی در راستای جلب حمایت مادی و معنوی مردم و تشریک‌مساعی همه‌جانبه آنان در زمینه پژوهش، حفظ، احیا، معرفی و آموزش میراث‌فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان در تولید فرش و نیز ثبت بجنورد به نام شهر گلیم فرصت مناسبی است تا بجنورد را به‌عنوان پایتخت فرهنگی گلیم ایران معرفی کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت دستگاهی استان در معرفی صنایع‌دستی، افزود: می‌توانیم از طرح‌ها و نقوش سنتی صنایع‌دستی استان در زیباسازی و المان‌های شهری استفاده کنیم.

وی بیان داشت: جمعیت دوستداران فرهنگ و تمدن خراسان شمالی می‌توانند با از فضای خانه ترویج صنایع‌دستی برای تشکیل دفتر و برگزاری جلسات استفاده کنند.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول