اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش اصفهان برگزار شد

از افتخارآفرینان استان اصفهان در المپیاد‌ استعداد‌های برتر ورزش کشور تجلیل شد.

آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیین تجلیل از افتخارآفرینان استان اصفهان در سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور شامگاه سه‌شنبه در خانه‌ وزنه‌برداری استان اصفهان برگزار شد.

ورزشکاران قهرمان الگوی جامعه هستند

جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: المپیاد‌های استعداد‌های برتر ورزش‌ کشور پس ۲،۳ سال وقفه، امسال در ۲۲ در رشته در بخش دختران و پسران برگزار شد، استان اصفهان در ۵ رشته در بخش ورزش‌و‌جوانان و ۳ رشته در بخش آموزش و پرورش میزبان مسابقات بود.

وی افزود: اصفهان در رشته‌های هندبال، بسکتبال و تنیس‌روی میز در هر دو بخش دختران و پسران، بوکس پسران، جودو دختران، تکواندو و ژیمناستیک وظیفه میزبانی را بر عهده داشت، با کسب مجموع ۹۰ مدال، استان اصفهان پس از تهران به مقام تایب‌قهرمانی دست یافت.

محمدی تصریح کرد: اگر معیار ارزش‌گذاری بر اساس سرانه جمعیت بود، اصفهان به مقام قهرمانی دست می‌یافت؛ یکی از اهداف ما این بود که تمرکز‌زدایی کنیم، مسابقات بعضی‌ از رشته‌های مهم مثل بسکتبال و هندبال را در شهرستان‌های نحف‌آباد ک مبارکه برگزار کردیم؛ هیات‌های ورزشی استان طبق ارزیابی‌های انجام شده بیشترین تلاش ممکن را داشتند و جلسه‌ای تخصصی نیز برای بررسی بیشتر عملکرد استان در این رقابت‌ها به زودی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص حفظ استعداد‌های کشف شده در این مسابقات خاطرنشان کرد: یکی از نقشه‌های آینده‌های ورزش استان و کشور همین استعداد‌ها هستند، حتما بحث نخبه‌پروری را در نظر داریم، اداره کل ورزش‌و‌جوانان حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد، امیدوارم از بین همین ورزشکاران در آینده قهرمانان جهانی و المپیکی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از همه مسئولین هیات‌ها، مربیان، خانواده‌های ورزشکاران و خود ورزشکاران تقاضا دارم، در کنار ورزش قهرمانی به موارد اخلاقی نیز توجه داشته باشند، قهرمانی زود‌گذر است، آن چه که می‌ماند اخلاق شایسته، پهلوانی و رفتار جوانمردانه است، رعایت هنجار‌های اجتماعی لازمه یک زندگی مسالمت‌آمیز است.

به گزارش فارس، تجلیل از افتخار‌آفرینان ورزش اصفهان بخش پایانی این مراسم بود که فروغ رضایی که در رشته جودو فعالیت می‌کند به عنوان با استعداد‌ترین ورزشکار سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور انتخاب شد.

استان اصفهان در سومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول