اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

برخور قاطع با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت در جامعه

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با اشاره به پرونده‌های اغتشاشات و حوادث اخیر گفت: دادگستری استان در راستای اجرای قوانین با کسانی که امنیت مردم و کشور را بر هم زدند و به جان و مال مردم و نیروهای انتظامی و بسیج آسیب زدند و اموال عمومی را مورد تخریب قرار دادند به نحو جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.

برخور قاطع با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در بیست و هفتمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان ضمن گزارشی از بازدیدهای صورت گرفته از حوزه های قضایی میاندوآب و مهاباد اظهار کرد: تلاش و زحمات همکاران در هر دو حوزه قضایی قابل توجه و حکایت از زحمات شبانه روزی آنها دارد.

عتباتی از معاونین ناظر و دادستان مرکز استان خواست با نظارت‌های مستمر و مداوم خود روند روبه رشد رسیدگیها و عملکرد حوزه های قضایی را رصد نمایند و از تمام ظرفیتها در این خصوص بهره بگیرند.

رئیس کل دادگستری استان به پرونده‌های اغتشاشات و حوادث اخیر هم اشاره و تاکید کردگفت: دادگستری استان در راستای اجرای قوانین با کسانی که امنیت مردم و کشور را بر هم زدند و به جان و مال مردم و نیروهای انتظامی و بسیج آسیب زدند و اموال عمومی را مورد تخریب قرار دادند به نحو جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه صحبتهای خود به حمایتهای قضایی دادگستری استان از اقتصاد و اشتغال و تولید دانش بنیان اشاره و گفت: دستگاه قضایی در راستای عمل به وظیفه مهم خود که به موجب قانون اساسی به آن محول شده است احقاق حقوق عامه و صیانت از بیت المال را در دستور کار همیشگی و دائمی خود دارد و در این خصوص هر اقدام قانونی نیاز باشد دریغ نخواهد کرد خصوصاً که مطالبه جدی مردم هم ورود دستگاه قضایی در بسیاری از مشکلات و معضلات استان در باب تعطیلی واحدهای تولیدی و کارخانجات است.

عتباتی به عنوان مثال ورود دادگستری استان در موضوع تعاونی‌های مسکن را که بیش از ۱۹ هزار نفر را در استان مشغول کرده است اشاره و گفت: حل مشکلات تعاونی‌ها و هیات امناهای مسکن هم رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت و هم بسیاری از پرونده های دادگستری را مختومه خواهد کرد و یا توفیقات ارزشمندی که در احیای واحدهای تولیدی استان به دست آمده است موجبات اشتغال تعداد زیادی از جوانان را فراهم آورده است که این خود عامل مهمی در کاهش بزهکاری و آسیب های اجتماعی در جامعه هست.

در ادامه جلسه دستورات جلسه طرح و هریک از معاونین به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول