اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهمیت حضور سیستم پشتیبان برق در اماکن

یو پی اس یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی است که برای کار انجام می دهید زیرا منابع تغذیه اضطراری دستگاه های حیاتی را در هنگام قطع برق شبکه کار می کنند.

اهمیت حضور سیستم پشتیبان برق در اماکن

به گزارش گروه تبلیغات و آگهی خبرگزاری فارس از قزوین، یو پی اس یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی است که برای کار انجام می دهید. ما این را می گوییم زیرا منابع تغذیه اضطراری دستگاه های حیاتی را در هنگام قطع برق شبکه کار می کنند. پشتیبان گیری از UPS به شما این امکان را می دهد که از اطلاعات مهم شرکت خود در محل کار محافظت کنید و یا حتی تماشای یک فیلم را در منزل به پایان برسانید یا سطح یک بازی ویدیویی را تمام کنید و پیشرفت خود را ذخیره کنید. علاوه بر این، دستگاه‌های یو پی اس مدرن با محافظت در برابر نوسانات جریان برق برای محافظت از دستگاه‌های شما در برابر افزایش ناگهانی ولتاژ همراه هستند.

اما یک یو پی اس به واسطه  باتری UPS سرپا است. اگر باتری صبا ی شما در وضعیت خوبی قرار ندارد، منبع تغذیه به سرعت شروع به کاهش می کند. سلامت باتری همچنین در محافظت از وسایل شما در برابر نوسانات برق فوق الذکر نقش دارد.

به عنوان مثال، اگر از باتری 42 آمپر در دستگاه خود استفاده می کنید، باید به صورت ماهانه، هم دستگاه و هم باتری داخل آن را مورد بررسی قرار دهید تا به سرعت متوجه خرابی و یا ایرادات آن ها بشوید و از وقوع اتفاقات بدتر جلوگیری کنید.

دستگاه UPS را خنک و خشک نگه دارید. یک قانون کلی برای حفظ سلامت دستگاه های محاسباتی و قدرت نیز در مورد UPS اعمال می شود. UPS را در مکانی با دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد یا 77 درجه فارنهایت نگه دارید.

تعمیر و نگهداری منظم باتری صبا را انجام دهید. دائما مراقب رفتار غیرعادی در عملکرد یو پی اس باشید. به عنوان مثال اگر باتری 65 آمپر شما در برخی موارد کاملاً خالی شده‌اند، باید در اولین فرصت شارژ شوند. پایین آمدن کمتر از 80 درصد از ظرفیت اولیه، نشانه از بین رفتن باتری است. باتری ها را به موقع تعویض کنید تا دیگر اجزای داخلی تحت فشار قرار نگیرند، زیرا گرم شدن بیش از حد باتری ها ممکن است باعث ذوب شدن قطعات پلاستیکی و فلزی داخل دستگاه شود.

در نهایت، با استفاده از دستگاه های کارآمدتر، به باتری یو پی اس صبا خود کمک کنید عمر خود را افزایش دهد. دستگاه هایی با مصرف انرژی کم دمای یو پی اس را تحت کنترل نگه می دارند و در نتیجه طول عمر باتری صبا شما را افزایش می دهند. همچنین برای جلوگیری از مقاومت بالا و افزایش بار روی بک آپ یو پی اس خود از سیم های با کیفیت خوب استفاده کنید.

اگر می خواهید از تعداد زیادی باتری 100 آمپر استفاده کنید، با توجه به این که میزان جریان در این باتری ها زیاد می باشد، باید از کابل های با کیفیت بالا استفاده کنید تا بتوانید جریان را به خوبی از باتری ها دریافت کنید.

پس از نصب، یک سیستم UPS نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. در حالی که تعمیر و نگهداری UPS شامل باتری UPS صبا ، فن ها و خازن ها می شود، مهم ترین نقطه خرابی باتری صبا است. متأسفانه، به عنوان ضعیف ترین حلقه در یک سیستم UPS شناخته می شود و باید برای اطمینان از عمر طولانی باتری، جلوگیری از خرابی و جلوگیری از نگرانی های ایمنی، به درستی نگهداری شود. بیشتر باتری‌های یو پی اس، باتری‌های اسید سرب تنظیم‌شده با شیر (VRLA) یا اسید سرب مهر و موم شده (SLA) هستند. برای افزایش عمر باتری و استفاده حداکثری از سیستم منبع تغذیه بدون وقفه خود،  نکات نگهداری UPS را رعایت کنید.

کارخانه صبا باتری به عنوان برترین کارخانه تولید کننده باتری های صنعتی، باتری های یو پی اس را در انواع مختلفی تولید می کند که هر کدام از آنها با توجه به تکنولوژی تولیدی که دارند، کاربرد های متفاوتی نیز دارند. به عنوان مثال باتری 6 ولت 200 آمپر در نوع سیلد اسید تولید می شود و دارای تکنولوژی VRLA هستند.

نکته لازم به ذکر این است که باتری آسانسور نیز از نوع باتری های یو پی اس است و توسط کارخانه صبا باتری با بالاترین سطح کیفیت تولید می شود.

کارخانه صبا باتری علاوه بر اینکه در تولید باتری های یو پی اس در خاورمیانه رتبه دار است، دارای بخش عظیمی در زمینه تولید باتری های خودرویی است.

باتری های خودرویی دارای تکنولوژی سیلد هستند و نگهداری از آن ها بسیار ساده است زیرا درب باتری ها به بدنه آنها مهر و موم شده است. این اتفاق باعث افزایش طول عمر باتری ها شده است.

برندی که کارخانه صبا باتری برای باتری های خودرویی خود در نظر گرفته است، متعدد هستند و ما می توانید به یکی از پر طرفدارترین آنها یعنی باتری واریان اشاره کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول