اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امحای بیش از ۱۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان در سمنان

بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان در استان سمنان امحا شد.

امحای بیش از ۱۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در مراسمی با حضور مسؤولان در پارک کوهستان سمنان، بیش از یک‌هزار و 150 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان در استان سمنان امحا شد.

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در این مراسم اظهار کرد: امحای مواد مخدر غیرقابل استحصال، نماد مبارزه با مواد مخدر است که باید در جامعه اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: در سطح بین‌المللی بعد از استقرار آمریکا در کشور افغانستان، تولید مواد مخدر بیش از ۵۰ برابر و حدود ۹۰۰ درصد در این کشور که در مرز جغرافیایی با کشورمان ایران است، افزایش یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: عرصه مبارزه با مواد مخدر در ۴۴ سال، یک عرصه مستمر توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای سلامت مردم و سلامت جامعه بوده است.

ریواده گفت: در استان سمنان اقدامات مؤثری در حوزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر توسط مجموعه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مبارزه با مواد مخدر، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، مجموعه فراجا و همکاری مردم خوب استان انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای مردمی شدن فرهنگ مقابله با آسیب‌های اجتماعی بسترهای مشارکت مردم باید توسط دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی در رأس آن مبارزه با مواد مخدر یکی از موضوعات مهمی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول