اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ورزشکاران در دفاع از آرمان‌های انقلاب گام برمی‌دارند

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان قم به پاسداشت شهدایی برگزار شده که روحیه ورزشکاری داشتند و امروز نیز ورزشکاران ایران اسلامی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا گام برمی‌دارند و در ادامه دادن راه آن‌ها تردیدی ندارند.

ورزشکاران در دفاع از آرمان‌های انقلاب گام برمی‌دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی اکبر خوش‌گفتار مقدم امروز در اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان که در آستانه برگزاری کنگره ملی 6090 شهید قم در سالن همایش فرهنگسرای جوان برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: از ۳ سال گذشته تاکنون مقدمات برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم با مشارکت نهادها، دستگاه‌ها و اقشار مختلف برنامه‌ریزی شد و در این راستا اقدامات فرهنگی خوبی صورت گرفت و امیدواریم کنگره ملی شهدای شهدا استان قم در روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه سال جاری در مسجد مقدس جمکران به نحو مطلوبی برگزار شود؛ برپایی اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان قم نیز در همین راستا است.

وی با اشاره به فرازی از دعای کمیل اظهار کرد: در این دعا از زبان امیرالمومنین(ع) می خوانیم «یا رب قو علی خدمتک جوارحی» و این بدان معنا است که از خداوند بخواهیم قدرت جسمانی‌مان را در راستای عمل به دستورات الهی قرار دهد.

خوش‌گفتار مقدم بیان کرد: در گردان‌های عملیاتی دوران دفاع مقدس، رزمندگانی که دارای نیروی جسمانی بهتری بودند، مسئولیت‌های بزرگتری نیز به آنان داده می‌شد.

وی افزود: شهدای ورزشکار بسیاری در سال‌های دفاع مقدس در جبهه ها حضور یافتند و شماری از آنان به شهادت رسیدند و در عملیات والفجر۱۰ نیز شاهد بودیم یکی از رزمندگان که ورزشکار بود و با شجاعت و قدرت جسمانی که داشت تجهیزات بعثی‌ها را برای گردان‌های خودی به غنیمت آورده بود.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان قم به پاسداشت شهدایی برگزار شده که روحیه ورزشکاری داشتند و امروز ورزشکاران ایران اسلامی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا گام برمی‌دارند.

خوش‌گفتار مقدم در پایان تاکید کرد: در راستای دفاع از انقلاب و ادامه دادن راه شهدا نباید تردید داشت و در این مسیر باید با بصیرت و تشخیص درست ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول