اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هدف از استاندارد باید افزایش رضایت مشتری و افزایش سهم در بازارهای جهانی باشد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: هدف از استاندارد و ارتقای آن باید افزایش رضایت مشتری و دسترسی به بازارهای جدید و افزایش سهم در بازار باشد.

هدف از استاندارد باید افزایش رضایت مشتری و افزایش سهم در بازارهای جهانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ظهر امروز در همایش آشنایی با استانداردهای بین المللی که با همکاری اداره کل استاندارد هرمزگان و شرکت نفت پاساردگاد برگزار شد، اظهار کرد: استاندارد به معنای واقعی آن باید زمینه‌ساز توسعه پایدار بوده و با هدف توجه به نسل‌های آینده و جلوگیری از نابودی محیط  زیست توسعه یابد.

وی با بیان این که هدف از استاندارد نیز باید افزایش رضایت مشتری و دسترسی به بازارهای جدید و افزایش سهم در بازار باشد، عنوان کرد: ارتقای پارامترهای مدنظر در استانداردهای تخصصی از جمله اموری است که باید با همکاری فعالان هر صنف و بخش تدوین و اجرایی شود.

 

این استاد دانشگاه از استان هرمزگان به عنوان استانی مهم در رعایت استانداردها و پیشانی اجرای سیاست‌های مرتبط با استاندارد در واردات و صادرات یاد کرد و بیان داشت: کانون‌های صادراتی کشور که دروازه‌های ورود و خروج کالا به کشور بشمار می‌آیند، باید در زمینه کنترل کیفیت کالاهای وارداتی و نیز رعایت استانداردهای بین المللی در زمینه صادرات، دقت نظر کافی را داشته باشند تا از اصالت و نام ایران در حوزه‌های تجاری صیانت شود.

 

دکتر کامرانی گفت: صادرکنندگان نمونه در حفظ نام و جایگاه ایران در تجارت بین المللی نقشی مهم و کلیدی دارند و این نقش با نظارت استاندارد و ارتقای پارامترهای استاندارد به صورت سالانه و دوره‌ای حفظ و حراست خواهد شد.

وی یکی دیگر از محورهای مرتبط با رعایت استاندارد را نیز استفاده بهینه عنوان و افزود: رعایت استانداردها در تولید سبب حفظ منابع ملی و نیز اقتصاد ملی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول