اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی: امنیت در مرزهای کشور حاکم است/ وحدت برای مقابله با توطئه‌های دشمن الزامی ست

فرمانده مرزبانی کشور گفت: هوشیاری، وحدت و همدلی نیاز همیشگی ما برای مقابله با توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی بوده و دشمنان قادر نخواهند بود در اراده پولادین ملت ایران خللی ایجاد کنند.

فرمانده مرزبانی: امنیت در مرزهای کشور حاکم است/ وحدت برای مقابله با توطئه‌های دشمن الزامی ست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمدعلی گودرزی امروز در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های مرزبانان در تأمین امنیت مرزهای جنوب شرق کشور، گفت: به فضل الهی و لطف خداوند متعال و برکت حضور مرزبانان غیور ایران اسلامی، در استان پهناور و مهم سیستان و بلوچستان امنیت خوبی برقرار است.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در مرزهای استان در حوزه برق رسانی به یگان های مرزی، افزود: با تلاش و کوشش مرزبانی و انتظامی استان وضعیت امنیت مرزها پایدار و از نظر اقتصادی رونق خوبی ایجاد شده است و امروز امنیت و آرامش خاصی در مرزهای کشور حاکم بوده که جای شکرگزاری از خداوند متعال را دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل مرزنشینان با مرزبانان، اظهار کرد: وحدت و همدلی رمز پیروزی ایران اسلامی است؛ هوشیاری، وحدت و همدلی نیاز همیشگی ما برای مقابله با توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی بوده و دشمنان قادر نخواهند بود در اراده پولادین ملت ایران خللی ایجاد کنند.

سردار گودرزی در ادامه لباس مقدس سربازی را بسیار مقدس و قابل احترام دانست و گفت: شما سربازان و فرماندهان خستگی ناپذیر مرزبانی در حقیقت سربازان آقا امام زمان (عج) هستید و دعای امام سجاد (ع) در وصف مرزبانان بدرقه راهتان باد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به انگیزه غیر قابل وصف مرزبانان در تأمین امنیت مرزها، خاطرنشان کرد: نجیب ترین سربازان، سربازان ایران اسلامی هستند که با کمترین امکانات، بالاترین امنیت را برای هموطنان خود در سراسر کشور تولید می کنند.

پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول