اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

همکاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با هلدینگ‌های دانش‌بنیان

تفاهم‌نامه همکاری چهار جانبه میان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، هلدینگ دانش بنیان گسترش علوم زیستی ( لیدکو)، شرکت پلاسکوکار سایپا و شتابدهنده دانش‌بنیان توسعه فناوری‌های نوین ایرانیان(لیداکس) منعقد شد.

همکاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با هلدینگ‌های دانش‌بنیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، همکاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با هلدینگ‌های دانش‌بنیان با انعقاد تفاهم نامه‌ای آغاز شد.

این تفاهم‌ نامه در راستای کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذار و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی تنظیم و امضا شد.

* استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی

انجام همکاری در حوزه فناوری و کارآفرینی در زمینه‌های اجرای پروژه‌های پژوهشی- فناوری داخلی و بین‌المللی، استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب و کار طرفین برای کمک به صاحبان ایده و رشد و توسعه شرکت‌های فناور، اجرای برنامه‌ها و رویدادهای کارآفرینی و فناوری به صورت مشترک، حمایت از صاحبان ایده و ایجاد کسب و کارهای جدید به صورت مشترک، اولویت داشتن پارک و شرکت‌های مستقر آن برای انجام طرح‌های پژوهشی و مشاورهای تخصصی کسب و کار، انتخاب ایده‌های مناسب سرمایه‌گذاری و فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد زمینه تعامل بین هلدینگ، شرکت، شتابدهنده، پارک و شرکت‌های فناور مستقر در پارک به منظور تسهیل تجاری سازی ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیان از موضوعات اصلی این تفاهم نامه می‌باشد.

این تفاهم‌نامه در پنج ماده و چهار نسخه به امضای علی اسدی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، محمد هاشمی خواه مدیرعامل شرکت پلاسکو کار سایپا،  فروزان فیروزکوه مقدم نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ دانش‌بنیان گسترش علوم زیستی لیدکو و سمیرا طالبی مدیرعامل شتابدهنده دانش بنیان توسعه فناوری‌های نوین ایرانیان لیداکس رسید.

* مدت اعتبار این تفاهم نامه به مدت ۳ سال است

گفتنی است مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت ۳ سال است و با موافقت طرفین قابل تمدید است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول