اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| یوسفی: مشکلات کمبود دارویی به‌جد در حال پیگیری است

مدیر نظارت بر امور دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مشکل کمبودهای دارویی موضوعی کشوری است و در سطح کشوری درحال پیگیری و رفع شدن است.

فارس من| یوسفی: مشکلات کمبود دارویی به‌جد در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای «پیگیر کمبود داروی کودکان در مازندران باشید » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ نزدیک به چند ماه است که مازندران با نبود آنتی‌بیوتیک کودکان دست و پنجه نرم می‌کند، متاسفانه اخیرا با باز شدن مدارس و شیوع انواع ویروس،در کل کشور بیانگر اپیدمی بیماری در کودکان به انواع بیماری شده است. سه روز است که ساده‌ترین داروی کودکان مثل شربت استامینوفن در شهرهای ساری و قائم‌شهر همچنین کمبود انسولین، کمبود داروی قلب و ... نایاب شده است.
از مسؤولان وزارت بهداشت استدعا می‌کنم که به فکر تهیه و تامین دارو برای همه اقشار، مخصوصا کودکان عزیز باشند.

مجید یوسفی مدیر نظارت بر امور دارو  دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مشکل کمبودهای دارویی موضوعی کشوری است.

وی با بیان اینکه در ارتباط به حل مشکلات دارویی طی برگزاری جلسات پیگیری‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفت، گفت: همچنین به واحدهای تولیدی تاکید شد نسبت به تولید اهتمام کنند و در این زمینه کنترل واحدهای تولیدی نیز در حال انجام است.

مدیر نظارت بر امور دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه شاهد کمتر شدن مشکلات در این زمینه هستیم، خاطرنشان کرد: البته پیگیری‌ها با قوت ادامه دارد.

یوسفی گفت: چون این مشکل کشوری است حل آن نیز به‌صورت استانی امکان‌پذیر نیست و براساس گفته مسؤولان نقل قول می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول