اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دشمن به‌دنبال تحریف دفاع مقدس و فراموشی یاد و خاطره شهداست

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با اشاره به اینکه توجه به سیره شهدا و انتقال پیام آن‌ها رسالت امروز همه ماست، گفت: دشمنان با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیارشان است در این ۴۳ سال همواره به دنبال تحریف تاریخ دفاع مقدس بوده‌اند و هدفشان این‌ست که از انتقال پیام شهدا به فرزندان جدید انقلاب جلوگیری شود.

دشمن به‌دنبال تحریف دفاع مقدس و فراموشی یاد و خاطره شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیر محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش شب گذشته در اجلاسیه پایانی 565 شهید ارتش در استان قم گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی نتیجه از خودگذشتگی شهدای والامقام و انتقال پیام شهدا به نسل‌های بعدی تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه است.

وی افزود: یکی از الطاف الهی در دوران انقلاب و سالیان طلایی دفاع مقدس فتح باب شهادت بود؛ خداوند با نعمت بزرگ شهادت عزت انسان‌های در مسیر رشد و تکامل را افزایش می‌دهد؛ امروز بلاشک اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرحون خون پاک شهدای از جان گذشته است، بدین جهت دشمنان سعی و تلاش می‌کنند که یاد و خاطره شهدا را از بین ببرند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: دشمنان با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیارشان است در این ۴۳ سال همواره به دنبال تحریف تاریخ دفاع مقدس بوده‌اند و هدفشان این‌ست که از انتقال پیام شهدا به فرزندان جدید انقلاب جلوگیری شود؛ بزرگداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه امروز همه ماست و باید به سیره ایثار و شهادت توجه ویژه کرد تا از مکر و هیله دشمنان دور بمانیم.

 فولادی در ادامه گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از راه‌های جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس است؛ معرفی شهدای والامقام جمهوری اسلامی ایران به مردم راه برون‌رفت از مشکلات رفتاری و اخلاقی جامعه امروزی است. در این راستا به بهانه ششمین اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم خدا را شاکریم که در شهر خون و قیام این یادواره را برگزار کنیم.

وی ابراز کرد: برای اولین بار در این شهر ۵ یادواره ارتش بامحوریت نیروی هوایی، زمینی، دریایی، پدافند‌هوایی را برگزار کردیم تا یاد و خاطره ۵۶۵ شهید والامقام ارتش حفظ شود و پیام آن‌ها به نسل‌های بعدی انتقال داده شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی مانند دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان ارتش، غبار‌رویی از مزار پاک شهدا، تهیه و توزیع کتاب‌هایی با محوریت ارتش، روایت خاطره شهدا توسط هم‌رزمان آن‌ها و سایر موارد گوشه‌ای از اقدامات ما در این مدت بوده است.

وی در پایان افزود: معتقد هستیم همانطور که شهدا در زمان حیات با خون خود از آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) دفاع کردند؛ امروز هم می‌توانند با یاد خود در برابر مکر و حیله دشمنان مقابله کنند و انتقال پیام جهاد و مقاومت آنها در جبهه‌های حق علیه باطل به نسل‌های بعدی یکی از اقدامات موثر در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول