اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جوانان با روش‌های نوین و خلاقانه به کتابخانه‌ها سوق داده شوند

فرماندار سمنان گفت: باید جوانان و نوجوانان را با روش‌های نوین و خلاقانه به سمت کتابخانه‌ها سوق داد.

جوانان با روش‌های نوین و خلاقانه به کتابخانه‌ها سوق داده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار و تبریک آن به‌ویژه به کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بر لزوم فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مطالعه تأکید کرد.

وی نقش کتابداران در توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را مهم توصیف کرد و افزود: باید با روش‌های نوین و خلاقانه جوانان و نوجوانان را به سمت کتابخانه‌ها سوق دهیم.

فرماندار سمنان تنها راه متمدن‌سازی یک جامعه را کتاب‌خوان کردن آن جامعه عنوان کرد و گفت: بین کتاب‌خوانی و مطالعه و فرهنگ یک جامعه ارتباط معناداری وجود دارد؛ چراکه سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

بهرامی عملکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را در دو حوزه اجرایی و معنوی معرفی کرد و ادامه داد: در حوزه اجرایی به‌صورت تمام‌قد در کنار مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان و شهرستان سمنان ایستاده‌ایم.

این نشست با حضور محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، سیدنواب علوی، رئیس اداره امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مریم اکبری کارشناس مسؤول اداره کل امور استان‌های این نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول