به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه پرسیده اند که تاثیر افزایش هزینه نگهداری خطوط تلفن ثابت چه زمانی مشاهده میشود؟
سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: وقتی قرار شد هزینه ای با عنوان خدمات مکالمه صوتی از مشترکان تلفن ثابت اخذ شود، اعلام شد که درآمد حاصل از این طرح صرف توسعه مخابرات به ویژه زیرساخت های مخابراتی خواهد شد.
وی گفت: این هزینه از اول شهریور ماه امسال اخذ شده و البته از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تغییری در خدمات ایجاد نشده است.
وی گفت: بهتر است که مسوولان اعلام کنند که دقیقا چه تغییری در خدمات مخابرات باید رخ دهد تا مشترکان بدانند
*هزینه خدمات صوتی بابت چه خدمتی از مردم دریافت می شود؟
محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات درباره اینکه هزینه خدمات صوتی بابت چه خدمتی از مشترکان گرفته میشود؟ می گوید: این هزینه نگهداری است. در حال حاضر مخابرات برای هر خط تلفن ثابت، چه مشترک با آن مکالمه داشته باشد و چه نداشته باشد بهصورت میانگین ۳۰ هزار تومان هزینه میکند.
وی تاکید کرد: این میزان هم همیشه از سمت برخی مشترکان که بیشترشان از بخش سازمانی و ارگانی هستند یا پرداخت نمیشود یا با تٲخیر پرداخت میشود.
پایان پیام/