اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ازتوزیع بیش از ۱۹ هزار بسته معیشتی توسط سپاه گچساران تا پرداخت وام اشتغالزایی

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: در قالب رزمایش مومنانه تا کنون ۱۹ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه این شهرستان بین افراد نیازمند توزیع شده است.

ازتوزیع بیش از ۱۹ هزار بسته معیشتی توسط سپاه گچساران تا پرداخت وام اشتغالزایی

سرهنگ امیر حمزه محقق در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سپاه در تمام صحنه ها و سازندگی ها در حوزه های مختلف حضوری فعال دارد وهمیشه یاور و خادم مردم است.

وی بیان کرد: : در قالب رزمایش مومنانه تا کنون ۱۹ مرحله افزون بر ۱۹ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه این شهرستان بینوافراد نیازمند توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: از این میزان در سالجاری نیز یکهزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی اعم از برنج، روغن، رب گوجه، شکر و حبوبات در دو مرحله ۷۰۰ و ۵۰۰ بسته توزیع شد.

 محقق زاده با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته های معیشتی امسال ۸ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال بوده، عنوان کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها ۷ میلیون ریال است که توسط گروه جهادی توزیع شده است.

وی گفت: امسال نیز باهدف کمک به اقشار کم برخوردار در سه نوبت جمعا ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد به ارزش ۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال توزیع گردید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: امسال ۲۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعم از کیف، دفتر، قلم، مداد رنگی و جامدادی بین دانش آموزان نیازمند و ۱۵ قلم کیت آزمایشگاهی به ارزش ۱ میلیارد ریال به مدارس، توزبع ۶۰ بسته آموزشی،ورزشی و فرهنگی به ارزش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین مدارس کم برخوردار شهری و روستایی گچساران توزیع شد.

محقق زاده بیان کرد: از دیگر اقدامات این نهاد در سالجاری می توان به پرداخت ۸ میلیارد ریال وام خود اشتغالزایی اشاره کرد.

وی افزود: سپاه همواره لبیک گویان گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و از جان ودل برای خدمت به ایران اسلامی و مردم تلاش می کند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول