اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استاندار از طریق سامانه سامد پیگیر آخرین وضعیت گلزار شهدای ده برآفتاب شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکل گلزار شهدای منطقه ده برآفتاب بویراحمد تاکید کرد.

استاندار از طریق سامانه سامد پیگیر آخرین وضعیت گلزار شهدای

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده که از امروز یکشنبه از طریق سامانه سامد و  به صورت تلفنی پاسخ‌گوی مشکلات مردم بود، گفت: مردم از طریق سامانه سامد مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح کردند که برخی‌ها را در همین جلسه پیگیری و در تماس با مدیران کل حل کردیم و مردم باید ظرف یکی دو روز آینده به دستگاه مربوطه مراجعه و کارشان را پیگیری کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در یکی دو مورد از مشکلات مطرح شده با مدیران کل تماس گرفتیم اما در دسترس نبودند که تا فردا دوشنبه مجددا با آنها تماس گرفته می‌شود و خواسته‌هایی که مردم داشتند را مطرح می‌کنم تا رفع کنند.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات مردم با دستگاه‌های دولتی است، بیان کرد: برخی از خواسته‌های مردم در حوزه بازرسی و حوزه عمرانی استانداری باید پیگیری شود و به زمان نیاز دارد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برخی از روستائیان مشکلات منابع طبیعی و آب روستایی داشتند برخی‌ها هم در آستانه فصل کشت هستند اما سیل مسیر مزارع را تخریب کرده و نیازمند دریافت خدمات هستند.

احمدزاده با بیان اینکه مشکلات معیشتی، مساعدت‌های مالی و اشتغال دیگر مطالبه مردم بود که از طریق سامانه سامد بیان شد، گفت: تلاش کردیم و بخشی از مشکلات مردم حل شد، سایر موارد مطرح شده را ظرف روزهای آینده سازمان بازرسی و حوزه استاندار باید پیگیری و رفع کنند.

استاندار همچنین از طریق سامانه سامد پیگیر آخرین وضعیت گلزار شهدای ده برآفتاب که در سیل خسارت دید شد و گفت: از طریق راه و شهرسازی این مشکل را پیگیری و رفع خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به مشکل ساکنین مسکن مهر نجف‌آباد یاسوج گفت: مسکن مهر نجف‌آباد اگر در محدوده روستا است خدمات روستایی و اگر شهر است از خدمات شهری بهره‌مند شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول