اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری جشنواره‌ای علمی و هنری با موضوع نماز در چهارمحال و بختیاری

رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، ادبی و‌ هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» در 2 بخش بزرگسالان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره‌ای علمی و هنری با موضوع نماز در چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فراخوان جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، ادبی و‌ هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» به همت ستاد اقامه نماز با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان از بهمن سال گذشته آغاز شده و تا بهمن سال جاری ادامه دارد.

رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: این جشنواره در ۲ بخش کودکان و دانش‌آموزان ۳ تا ۱۸ سال و بزرگسالان بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در ۲ مرحله استانی در تاریخ اول بهمن و مرحله کشوری در ۱۲ بهمن سال جاری شرکت کنند.

وی ادامه داد: محدودیتی برای شرکت در این جشنواره وجود ندارد و همه دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، هنرمندان، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در میدان قدس ارسال کنند.

کریمی به محورها و موضوعات جشنواره اشاره کرد و افزود: مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، نماز، انقلاب اسلامی، فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز، اقتصاد اسلامی، بهره‌وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی، تمدن نوین اسلامی و سلامت اداری، نماز؛ سلامت معنوی، بهداشت فرد و جامعه و محیط زیست از جمله موضوعات این جشنواره است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار علمی و پژوهشی را در قالب تالیف، مقاله، رساله دکتری، پایان‌نامه‌‌های دانشگاهی و حوزوی و آثار فرهنگی و هنری را در قالب کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرح‌های گرافیکی، عکس، خوشنویسی و استوری در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

وی ادامه داد: همچنین قالب آثار ادبی، شعر، قصه‌گویی، نمایش‌نامه نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی و قالب آثار سرگرمی و آموزشی می‌تواند بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی باشد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول