اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نافع: هدفمان قرار گرفتن روی سکو است

سرپرست تیم نوجوانان دختر تکواندو آذربایجان‌شرقی، گفت: با صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر تلاش می‌کنیم روی سکو این رقابت‌ها قرار گیریم.

نافع: هدفمان قرار گرفتن روی سکو است

سارا نافع در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خوشحالیم که با پیروزی در هفته هفتم موفق به صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر شده و در جمع 6 تیم برتر قرار گیریم.

وی گفت: سطح مسابقات بالا بوده و تیم‌های حاضر با بازیکنان خوب و آماده حضور یافتند و تیم ما هم از کادر فنی مجرب و تکواندوکاران خوب بهره برده و موفق شدیم تیم دختران آفتاب یکی از نمایندگان تهران را حذف و برابر تیم مدعی لوکس شمشیری هم به تساوی دست یافتیم.

سارا نافع که از هفته‌ دوم تا هفته پنجم به عنوان برترین سرپرست لیگ نوجوانان دختر انتخاب شده بود، افزود: مسابقات در مرحله نهایی سخت‌تر خواهد بود و هیچ حریفی آسان نبوده و ما هم از تیم‌های قدرتمند لیگ هستیم و تلاش می‌کنیم روی سکو قرار گرفته و برای رسیدن به این هدف مصمم هستیم.

تیم نوجوانان دختر هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی در جام آینده‌سازان المپیک (لیگ برتر نوجوانان کشور) برابر تیم‌های هیات تکواندو گناوه، هیات تکواندو اردبیل و هیات تکواندو سیرجان به پیروزی رسیده و مقابل تیم‌های لوکس شمشیری تهران و دختران آفتاب تهران مساوی کرده و تنها شکست این تیم مقابل تیم غفاری تاکستان بود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول