اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آغاز نام‌نویسی نخبگان جامعه کار و تلاش استان مرکزی برای حضور در جشنواره امتنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان مرکزی برگزار می‌شود.

آغاز نام‌نویسی نخبگان جامعه کار و تلاش استان مرکزی برای حضور در جشنواره امتنان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، جمشید امیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه با هدف تقویت فرهنگ کار و شناسایی و معرفی نخبگان جامعه هدف هر سال در سطوح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در بین نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از دیگر اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: فرایند نام نویسی برای حضور در این جشنواره در سراسر کشور از دهم آبان شروع شده است و تا 5 آذر ادامه دارد.
امیدی خاطرنشان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان مرکزی می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir  نام‌نویسی کنند.

امیدی اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

وی گفت: در ادامه فرایند برگزاری جشنواره و پس از پایان مهلت نام نویسی، کار ارزیابی و بازدید میدانی توسط کمیته داوری آغاز و برگزیدگان جشنواره استانی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول