اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی ادارات سمنان برای خدمات‌رسانی در زمستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از آمادگی کامل دستگاه‌های خدماتی و امدادی این استان برای خدمات‌‌رسانی به مردم در ایام زمستان خبر داد.

آمادگی ادارات سمنان برای خدمات‌رسانی در زمستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان امشب در جلسه هماهنگی طرح راهداری زمستانی در این استان، اظهار کرد: مدیریت بحران و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بر پیشگیری استوار است و آنچه امروز اتفاق می‌افتد، نگاه پیشگیرانه است.

وی افزود: گردنه‌های صعب‌العبوری در استان سمنان وجود دارد که با توجه به شرایط اقلیمی امسال و در فصل زمستان باید در آنها آماده‌تر از همیشه باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اضافه کرد: حوزه بحران استانداری در کنار سایر دستگاه‌های خدماتی و امدادی آماده خدمت‌رسانی به مردم است و امیدواریم گامی مؤثر در راستای خدمت‌رسانی به مردم برداریم.

طاهریان ادامه داد: امروز ما با نگاه پیشگیرانه، بارها دیده‌ایم که اگر حادثه‌ای به وجود می‌آید، همگی در کنار یکدیگر آن مشکل را برطرف می‌کنیم.

وی خطاب به حاضران در جلسه گفت: حوزه مدیریت بحران به وجود همه شما افتخار می‌کند و همه با هم در کنار یکدیگر قرار خواهیم گرفت تا در شرایط سخت و حساس اقلیمی استان سمنان در فصل زمستان کمک‌دست یکدیگر باشیم.

در این جلسه مشکلات طرح زمستانی در سال‌های گذشته بررسی و بر ایجاد سامانه ارتباطی مشترک دستگاه‌های مجری طرح زمستانه تأکید شد.

جلسه هماهنگی طرح راهداری زمستانی با حضور منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، عبداللهی جانشین فرماندهی پلیس راه استان، اطهری رئیس اورژانس پیس بیمارستانی استان، باغبان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، محمدی معاون فنی هواشناسی استان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول