اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تأکید استانداران بر وحدت در برابر توطئه‌های دشمنان در ایام 13 آبان

استانداران سراسر کشور طی 2 روز گذشته ایام الله ۱۳ آبان را گرامی داشتند و بر ایستادگی و مقابله با دشمنانی تاکید کردند.

تأکید استانداران بر وحدت در برابر توطئه‌های دشمنان در ایام 13 آبان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، استانداران سراسر کشور طی دو روز گذشته با انتشار پیام‌ها، سخنرانی در نشست‌های اداری و حضور در اجتماع مردمی، ایام‌الله ۱۳ آبان را گرامی داشتند و بر ایستادگی و مقابله با دشمنانی که برای ضربه به ایران عزیز و دستاوردهای ملت بزرگ آن از همه ابزارهای نامشروع بهره می برند، تأکید کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان: ۱۳ آبان یادآور سوابق دشمنی آمریکا با میهن اسلامی‌مان است

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: این روز یادآور سوابق طولانی دشمنی آمریکا با میهن اسلامی‌مان ایران است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف اصلی دشمن متوقف کردن حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران اسلامی است.

وی تأکید کرد: آنچه در سطح کشور اتفاق افتاده این است که استکبار جهانی از همه ابزارهای خود برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم استفاده می‌کند.

استاندار گیلان: مردم عزیز ایران اسلامی و گیلان همواره در برابر دشمنان منسجم، متحد و یکپارچه بوده‌ و هستند

اسدالله عباسی صبح جمعه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یکی از روزهایی است که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام برده‌اند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی بیانگر بصیرت ملی است، افزود: ملت مقاوم ایران اسلامی با حضور پرشکوه در راهپیمایی ثابت کردند که در برابر دشمن، پیروز میدان هستند.

استاندار اصفهان: شهید لندی و شهید فهمیده بهترین الگو برای دانش‌آموزان هستند

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با حضور در راهپیمایی سیزده آبان، گفت: حضور حماسی مردم در این روز پاسخ کوبنده‌ای به دشمن بود. حال، امیدوارم آنانی که در تله رسانه‌ای دشمن قرار گرفته‌اند بیدار شوند و به جمع ملت غیور ایران بپیوندند.

استاندار اصفهان با اشاره به حضور گسترده دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیان کرد: در فتنه‌های اخیر دانش‌آموزان مهم‌ترین اهداف دشمنان بودند. دشمن می‌خواهد فرهنگ‌ ناب و اصیل ایرانی و باورهای عمیق و ریشه‌دار مردم ما را محاصره و آنگونه که می‌خواهد تغییر دهد.

وی افزود: دشمن می‌خواهد مؤلفه‌های هویتی را از نسل جوان ما بگیرد و در این شرایط دانش‌آموزان میراث‌دار این مؤلفه‌ها هستند. باید مراقب باشند و فریب رسانه‌های دشمنان را نخورند.

استاندار اصفهان تأکید کرد: شهید لندی‌، شهید فهمیده و بسیاری دیگر از شهدای دانش‌آموزی که تقدیم وطن شدند تا از کیان خود دفاع کنند، بهترین الگوها برای نوجوانان هستند تا در مسیر پیشرفت‌ و آبادانی ایران اسلامی، خود را با‌ بصیرت آماده کنند.

استاندار ایلام: جریان دشمن به دنبال ضربه زدن به وحدت و همبستگی ملی هستند

حسن بهرام‌نیا  در نشست شورای اداری استان، با اشاره به یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: از ابتدای انقلاب، معاندان داخلی و خارجی، استکبار جهانی در رأس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار برای براندازی نظام از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما به برکت مردم همیشه در صحنه و با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، آرزوی سرنگونی نظام را به گور بردند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی به یک درخت تناور تبدیل شده است و خواب دشمنان برای براندازی تعبیر نخواهد شد.

استاندار گلستان: وحدت، انسجام و پیوند بین مردم با رهبری ناگسستنی است

علی‌محمد زنگانه در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: منافقین دست به دست هم دادند تا جلوی پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بگیرند.

نماینده عالی دولت در استان گلستان افزود: حضور بصیرانه و پر شور مردم اعم از مردان، زنان، دانشجویان دانش‌آموزان، همه آن‌هایی که دل در گرو این سرزمین دارند، نشان‌دهنده وحدت، انسجام و پیوند بین مردم با رهبری و ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، نشان‌دهنده پویایی انقلاب است

جواد قناعت ۱۳ آبان را روزی تاریخی، مهم و به یادماندنی در تاریخ انقلاب خواند و اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور رویدادهایی مهم و روزی عبرت‌انگیز هم برای داخل و هم برای خارج است.

استاندار ادامه داد: پیام‌های ۱۳ آبان برای خارجی‌ها این است که یک ملت در کنار همه تحریم‌های به اصطلاح فلج‌‌کننده، هوشمند و تمام‌عیار، می‌تواند روی پای خود بایستد و بدون وابستگی به غرب و شرق به مسیر خود ادامه دهد و پیشرفت‌‌های جدیدی رقم بزند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول