اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

5 پروژه بهداشتی و درمانی قزوین تا سه ماه آینده افتتاح می شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از افتتاح 5 پروژه بهداشتی و درمانی استان تا سه ماه آینده خبر داد.

5 پروژه بهداشتی و درمانی قزوین تا سه ماه آینده افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از بیمارستان 700 تختخوابی قزوین که با همراهی معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و دیگر مسئولان صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان بازدید از پروژه بیمارستان 700 تختخوابی بر تسریع در افتتاح فاز نخست پروژه از منابع مختلف مصوبات ریاست جمهوری، ماده 37، فاینانس و منابع دیگر تاکید و کمک ویژه خواهد شد که از پروژه های بزرگ بیمارستانی کشور و مطالبه همه مردم استان قزوین است.

وی افزود: مقرر شد بیمارستان 22 بهمن قزوین به محل جدید در دانشگاه غزالی انتقال یابد و هر چه سریعتر پروژه عملیات بازسازی و مناسب سازی محیط بیمارستان صورت گیرد که ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه الحاقی بیمارستان شهید رجایی باید ظرف هشت ماه آینده به بهره برداری برسد که نیاز دارد با شدت بیشتری کار شود تا به نقطه مطلوب برسد و قول تامین منابع از معاون توسعه وزیر بهداشت اخذ شده است.

محمدبیگی اضافه کرد: وضعیت فرسودگی ساختمان بیمارستان 22 بهمن و تعداد زیاد بیماران و انبوه مراجعان مورد توجه معاون توسعه وزیر بهداشت قرار گرفت و با گزارشی که از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و بیمارستان ارائه شد بر توجه بیشتر به تجهیز،  در تسریع در انتقال به بیمارستان جایگزین در محل دانشگاه غزالی تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد بیش از 60 میلیارد تومان ظرف چند ماه آینده برای مرکز تجهیز شود و به جای بیمارستان 22 بهمن مورد استفاده قرار گیرد.

این نماینده مجلس اذعان کرد: فاز الحاقی اورژانس بیمارستان قدس مورد توجه است و با توجه به اینکه مراحل نهایی تکمیل پروژه عمرانی در حال پیشرفت است به احتمال زیاد برای فصل آینده آماده افتتاح می شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس افزود: تا سه ماه آینده پنج پروژه بهداشتی و درمانی در استان قزوین آماده بهره برداری می شود که با توجه به اینکه استان از نظر زیرساخت های سلامت و تعداد تخت نسبت به میانگین کشوری کمتر است، نیاز به توجه بیشتر، برنامه ریزی اعتباری و بودجه ای دارد که از سوی دولت و وزارت بهداشت باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدبیگی بیان کرد: به زودی شاهد اختصاص متخصصین بیهوشی و جراح به بیمارستان دولتی شهدای آبیک خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول