اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

برنامه ورزش صبحگاهی برای دانشگاه تهرانی‌ها

طرح برگزاری ورزش صبحگاهی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران در سالن‌های شماره یک و دو اداره کل تربیت بدنی دانشگاه اجرا می‌شود.

برنامه ورزش صبحگاهی برای دانشگاه تهرانی‌ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، مجید واحدی‌زاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران گفت: بخشی از امکانات ورزشی دانشگاه در زمان‌های خاصی به دانشجویان اختصاص دارد؛ با این حال در بین روز با در نظر گرفتن تمهیداتی می‌توان در زمان‌هایی برای ورزش دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان فرصت‌سازی کرد.

* برنامه ورزشی برای کارکنان دانشگاه تهران 

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران اعلام کرد: برنامه ورزشی در نظر گرفته شده برای کارکنان شامل حدود ۴۵ دقیقه تمرین و آمادگی جسمانی (ورزش، نرمش و دو) است.

وی افزود: برای ورزش خانم‌ها، دو زمان صبح و ظهر در نظر گرفته شده است تا اکثر آنها بتوانند با هر شرایطی از این فرصت استفاده کنند. البته در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی برنامه عصرگاهی نیز هستیم.
واحدی‌زاده درباره گسترش برنامه ورزشی کارکنان دانشگاه تهران اظهار داشت: در حال حاضر دو سالن در نظر گرفته شده است که همه کارکنان می‌توانند از آنها استفاده کنند، اما با شروع و ادامه کار و با توجه به استقبال و بازخوردی که خواهیم گرفت، سالن‌های بیشتری نیز می‌توانیم برای تمرین کارکنان در نظر بگیریم.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران با اعلام اینکه فضاهای بیشتری نیز برای ورزش صبحگاهی اختصاص پیدا خواهد کرد، گفت: حتی در صورت امکان، تمرینات ورزشی را در فضاهای باز دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

واحدی‌زاده اعلام کرد: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران می‌توانند در سالن شماره یک از ساعت ۶:۳۰ تا ۷:۴۵؛ آقایان: روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و خانم‌ها: روزهای فرد (یکشنبه و سه‌شنبه) و در سالن شماره دو از ساعت ۶:۳۰ الی ۷:۴۵، خانم‌ها: روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و آقایان: روزهای فرد (یکشنبه و سه‌شنبه) به انجام تمرینات ورزشی زیر نظر مربی و بر اساس اصول علمی و ورزشی بپردازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول