اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وعده افتتاح ایستگاه قونقا مترو تبریز بهمن امسال

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، آخرین وضعیت عملیات عمرانی و اجرایی ایستگاه قونقا (شماره ۱۳) خط یک متروی تبریز را تشریح کرد.

وعده افتتاح ایستگاه قونقا مترو تبریز بهمن امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تلاش شبانه‌روزی و سرعت‌بخشی بر عملیات عمرانی در طول یک ماه گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اواسط بهمن شاهد افتتاح این ایستگاه خواهیم بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های ایستگاه ۱۳ خط یک مترو تبریز، گفت: این ایستگاه در مساحتی بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و ۲۵ متر پایین‌تر از سطح زمین طراحی شده است.

وحیدکیا با اشاره به اهتمام این سازمان در توجه به طراحی داخلی ایستگاه‌ها، افزود: طراحی ایستگاه ۱۳ بر اساس بهره‌گیری از معماری سنتی و مکتب هنری آذربایجان انجام شده است.

وی با اشاره به نصب روزشمار اتمام عملیات در ایستگاه ۱۳، تصریح کرد: عملیات عمرانی و اجرایی این ایستگاه بر اساس زمانبندی مشخص پیش می‌رود و متعهد به وعده داده شده در خصوص اتمام عملیات هستیم.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یادآور شد: در حال حاضر عملیات آجرکاری سنتی تونل دسترسی شمالی به سکوی سوار شدن به اتمام رسیده و عملیات سرامیک‌کاری و آجرکاری به روش سنتی دیوارهای ورودی ضلع جنوب غربی ایستگاه در حال انجام است.

وحیدکیا از اتمام عملیات بتن‌ریزی سقف تونل دسترسی شمالی خبر داد و گفت: در طول یک ماه گذشته قالب‌بندی سقف ورودی جنوب غربی برای بتن‌ریزی انجام شده است و عملیات عمرانی و اجرایی در این ایستگاه ادامه دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول