اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در خوزستان

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: باند قاچاق سلاح و مهمات توسط مرزبانان غیور و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرز‌های خوزستان منهدم شد.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در خوزستان

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) طی یک اقدام اطلاعاتی یک باند قاچاق سلاح و مهمات را منهدم کردند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی، تحرکات منطقه محل تردد قاچاقچیان شناسایی و بلافاصله با اجرای یک عملیات برنامه ریزی شده و کمین هدفمند موجب غافلگیری آنان شدند.

 گودرزی افزود: قاچاقچیان قبل از ورود به کشور با رویت مرزبانان وارد یک درگیری مسلحانه سنگین با آنان شدند و سپس با توجه به برتری آتش سنگین و پرحجم مقتدرانه مرزبانان، قاچاقچیان با رها کردن بار خود به سمت نیزار‌ها و نخلستان‌های کشور مقابل گریختند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور یادآور شد: پس از پایان درگیری ماموران با تامین مناسب در جست و جو و پایش منطقه، ۳۰ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری به همراه ۶۰ تیغه خشاب کشف شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول