اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

مردم خواستار سلب تابعیت از ایرانی‌هایی شدند که علیه کشور اقدام می‌کنند/ امضاها در فارس من از 1400 نفر گذشت

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی پویشی در بخش فارس من خواستار سلب تابعیت از ایرانی‌هایی که علیه ایران اقدام می‌کنند، شدند.

مردم خواستار سلب تابعیت از ایرانی‌هایی شدند که علیه کشور اقدام می‌کنند/ امضاها در فارس من از 1400 نفر گذشت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، از روزهای نخست اغتشاشات، تعدادی از ایرانیان خارج از کشور با روش‌های مختلف در خارج از ایران قصد برهم زدن آرامش روانی و امنیت جانی، هم وطنان‌شان در داخل ایران را داشته اند.

در همین راستا پویش های زیادی در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس از سوی مردم به ثبت رسیده است، که در یکی از این پویش‌ها بیش از 1400 نفر از مخاطبان خبرگزاری فارس، خواستار سلب تابعیت از ایرانی‌هایی که بر علیه ایران اقدام می‌کنند، شده‌اند.

در بیانیه این پویش اینگونه عنوان شده است: «ایرانی‌هایی که به ارگان‌ها و اشخاصِ کشورهای دشمن نامه برای تحریم ایران، حمله هسته‌ای به ایران، حذف ایران از رقابت‌های ورزشی و ... می نویسند دیگر ایرانی نیستند و باید سلب تابعیت شوند. در این صورت دیگر ایرانی به حساب نمی‌آیند که بخواهند بر علیه کشورشان از سعودی و صهیونیست‌ها خط بگیرند.»

سردبیر این پویش هم در‌ گفتگویی با خبرنگار فارس گفت: ما از سال ها پیش با اپوزیسیونی روبرو هستیم که خودشان را ایرانی می‌دانند اما علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند؛ از نامه برای حمله موشکی و هسته‌ای به ایران توسط آمریکا که ایرانیانی در داخل و خارج آن را امضا کرده و به اوباما دادند، تا تحریم‌های دارویی برای بیماری‌های خاص مثل پروانه‌ای و در حال حاضر هم تحریم ورزش و فوتبال ایران که شده پروژه‌شان برای فشردن گلوی هم‌وطنان‌شان در داخل کشور.

سردبیر این پویش در پایان گفت: راه‌حل، مقابله با این شیوه از وطن فروشی؛ این‌است که این‌ها ایرانی محسوب نشده و وقتی سلب تابعیت بشوند دیگر ادعای اینکه ما به عنوان نمایندگان ایران و مردم ایران هستیم را نداشته باشند تا نتوانند چنین نامه‌هایی بنویسند.

پایان پیام/ ت 29

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول