اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دعوت دو بانوی چهارمحالی به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نونهالان

دبیر هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری گفت: تینا حیدری و زهرا غفاری دو استعداد برتر در رشته والیبال با دعوت فدراسیون راهی اردوی انتخابی تیم ملی می‌شوند.

دعوت دو بانوی چهارمحالی به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نونهالان

علی فداکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تینا حیدری و زهرا غفاری دو استعداد برتر در رشته والیبال با دعوت فدراسیون راهی اردوی انتخابی تیم ملی می‌شوند.

دبیر هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از برگزاری المپیاد استعدادهای درخشان به میزبانی استان مازندران ۷۵ نفر برای حضور در اردوی استعدادیابی نونهالان انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: ۲۴ نفر از این اعضا برای حضور در تیم‌ملی نونهالان انتخاب می‌شوند و هیئت والیبال استان نیز با تمام توان از این دو نونهال استان حمایت می‌کند.

فداکار افزود: تینا حیدری در حال حاضر در لیگ برتر استان و زهرا غفاری در یکی از باشگاه‌های شهرستان بروجن مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: اردوی انتخابی تیم‌ملی والیبال دختران نونهال کشور از ۱۸ آبان ماه در کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول