اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان رؤیای خوش نظام سلطه را بر هم زد

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان با انتشار پیامی اعلام کردند: حضور آگاهانه و پرشور مردم استان سمنان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان رؤیای خوش کاخ‌نشینان نظام سلطه و آشوب را در ایجاد تفرقه و تجزیه ایران اسلامی بر هم زد.

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان رؤیای خوش نظام سلطه را بر هم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با انتشار پیامی مشترک از حضور آگاهانه و پرشور مردم بصیر استان سمنان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور آگاهانه و پرشور مردم استان سمنان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، بار دیگر لرزه بر پیکر آمریکای جهان‌خوار و رژیم کودک‌‌کش اسرائیل انداخت و رؤیای خوش کاخ‌نشینان نظام سلطه و آشوب را در ایجاد تفرقه و تجزیه ایران اسلامی بر هم زد.

شور حضور و بصیرت مردم غیرتمند این سرزمین در ۱۳ آبان ۱۴۰۱، پس از ۴۳ سال از آن واقعه ماندگار، هیمنه پوشالین جبهه استکبار را در شکستی بزرگ و سهمگین در اعماق اقیانوس قدم‌های ثابت و مشت‌های گره‌کرده و فریادهای مرگ بر آمریکا غرق کرد و شکی نیست که این حضور آگاهانه، حرف آخر و اتمام‌حجتی با سردمداران جنایت‌پیشه و خبیث کاخ سفید و ایادی جیره‌خوار داخلی آنان است که یقین کنند، ملت قهرمان ایران نه‌تنها اجازه تهدید به دشمن و تحرکات مزدوران داخلی و خارجی در ایجاد بی‌نظمی و اغتشاش را نخواهد داد؛ بلکه تا پای جان، آماده‌اند تا چهره کریه و مکر دشمنان و بدخواهان این نظام مقدس را در هرجای این کره خاکی بر ملا کنند و مظلومان عالم را از استعمار، استکبار و استبداد نجات بخشند.

اینجانبان از تمامی مردم شریف استان همیشه بیدار سمنان، به‌ویژه دانش‌آموزان عزیز و دانشجویان آگاه و سایر قشرهای پرتلاش و همیشه در صحنه، در راهپیمایی فراموش‌نشدنی یوم‌الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) تشکر می‌کنیم و ضمن آرزوی توفیق و عزت بیش از پیش برای تمامی آنها، خشنودی حضرت سبحان، برای امت اسلام و نابودی و فروپاشی برای کفر جهانی از درگاه خداوند رحمان را طلب می‌کنیم.

بی‌شک، شکر عملی این حضور، خدمت صادقانه و مجاهدانه توسط کارگزاران نظام در عرصه‌های مختلف است که باید بیش از پیش سرلوحه فعالیت‌ها باشد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول