اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشاورز: عملکرد بازیکنانم فوق‌العاده بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: قبل از بازی به گفته بودم که این بازی فینال نیست و هنوز هم همین عقیده را دارم، بازی به بازی پیش می‌رویم و توجهی به جدول نداریم، از عملکرد فوق‌العاده بازیکنان خود رضایت دارم.

کشاورز: عملکرد بازیکنانم فوق‌العاده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از پیروزی مقابل مس سونگون در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل نخست لیگ‌برتر اظهار داشت: بازی فوق‌العاده خوب و جذابی بود، شاهد یک بازی تاکتیکی بودیم، با تمام احترامی که برای تیم مس قائل هستم، مستحق این برد بودیم.

وی افزود: اگر بازیکنان دقت می‌کردند می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم، تنش‌هایی وجود داشت، که برای بازی به این حساسیت طبیعی بود، در سال‌های گذشته هم چنین حساسیت‌هایی وجود داشته است اما زیاد مهم نیست و در پایان بازی هم هر دو تیم به یکدیگر خسته نباشید گفتند.

کشاورز تصریح کرد: قبل از بازی گفته بودم که این بازی فینال نیست و هنوز هم همین عقیده را دارم، بازی به بازی پیش می‌رویم و توجهی به جدول نداریم، از عملکرد فوق‌العاده بازیکنان خود رضایت دارم.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص داوری گفت: داوری در مجموع خوب بود اما چند صحنه مهم را از دست داد، با این حال تیم داوری در این بازی سخت نهایت تلاش خود را انجام داد.

وی در رابطه با جذب فرهاد فخیم گفت: فرهاد فخیم بازیکن فوق‌العاده‌ای است و نیازی به تعریف من ندارد، پس جدایی این بازیکن از مس با این بازیکن صحبت کردیم، خوشبختانه نظراتمان به هم نزدیک بود و به توافق رسیدیم، امیدوارم وقتی از نیم‌فصل دوم به جمع ما اضافه شد با قدرت بیشتری به کار ادامه دهیم‌.

کشاورز در پایان گفت: فعلا نظری برای جذب بازیکن در نیم‌فصل نداریم و احتملا با همین بازیکنان به کار خود ادامه خواهیم بود.

از نتیجه عصبانی نیستم

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم، اتفاقات غیرفوتسالی در رقم خوردن این نتیجه بی‌تاثیر نبود، در جلسه قبل از بازی به ما گفتند که بازی بدون تماشاگر است و امروز اعلام شد که بازی با تماشاگر است.

وی‌ افزود: اگر تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه‌ها ندارند، باید در کلیه ورزشگاه‌ها این قانون رعایت شود، ما در مقابل هر تیمی بازی می‌کنیم تماشاگر دارد، در حالی که ما از حضور تماشاگرانمان در بازی‌های داخلی محروم هستیم، از طرفی داوری هم تمرکز ما را به هم ریخت، چندین و چند بار بازی متوقف شد تا به نظر من تیم مقابل نفسی تازه کند، امیدوارم کارشناسان داوری در خصوص این بازی نظر دهند.

تقی‌پور تصریح کرد: اصلا از این نتیجه عصبانی نیستم، هنوز هم در صدر قرار داریم، یک نیم‌فصل هم باقی‌مانده است، با بردن این بازی قهرمان نمی‌شدیم و الان هم قهرمانی را از دست نداده‌ایم، ما انتظار داشتیم بازی به شکلی باشد که بینندگان تلویزیونی نیز از آن لذت ببرند اما آنقدر بازی از جریان افتاد که فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ داده باشد.

سرمربی تیم مس سونگون ضمن پرهیز از صحبت در خصوص جدایی فرهاد فخیم گفت: در این خصوص فحاشی‌هایی نیز از سوی تماشاگران اصفهانی شنیده شد که از مهمان‌نوازی آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: از الان نمی‌توان درباره پایان فصل پیش‌بینی کرد، لیگ فرسایشی را در پیش داریم،امیدوارم هر تیمی که حقش باشد قهرمان شود، ما برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم برنامه داریم و در نقل‌و‌انتقالات فعالیت خواهیم داشت.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول