اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مردم گنبدکاووس با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان حقانیت جمهوری اسلامی در عرصه جهانی به اثبات رساندند

مردم گنبدکاووس مانند مردم دیگر شهرها و استان های کشور ایران اسلامی امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی را در عرصه جهانی به اثبات رساندند.

مردم گنبدکاووس با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان حقانیت جمهوری اسلامی در عرصه جهانی به اثبات رساندند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس مردم ایران در حافظه خود یوم الله ۱۳ آبان ماه حماسه بزرگ ایستادگی،‌مقاومت و استکبار ستیزی را داشته و ان را فراموش نمی کنند.

تلاقی سه رویداد بزرگ تبعید امام خمینی راحل به ترکیه، حمله دژخیمان به دانش اموزان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان نقطه عطف بزرگی در تاریخ پرافتخار ایران بشمار می رود.

 

 

امروز اقوام مختلف گنبدکاووس اعم از ترکمن، سیستانی، بلوچ، کرد، فارس، ترک و فارغ از هر مذهب و قوم در راهپیمایی ۱۳ ابان به گونه ای حضور یافتند که شاهد حلقه های جدید ی از پازل خباثت و جنایت استکبار جهانی و صهیونسیم بین المللی به سرکردگی امریکا تروریست پرور به دست عمال و مزد بگیران داخلی شان در حرم امن الهی شاهچراغ و در خیابانها به قتل عام و شهادت مردم بی گناه این مرزو بوم هستند.

مردم استکبار ستیز گنبدکاووس بار دیگر با وحدت و همدلی و عظمت خود به دشمنان جواب کوبنده و قاطع دادند.

مردم گنبدکاووس با حضور خود ضمن اعلام حمایت از ارمان های جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با امامین انقلاب و شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مظلوم اخیر با صدای رسا اعلام کردند که در گام دوم انقلاب همچنان استوار و پابرجا در مقابل ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا تا آخر ایستاده و با بصیرت و هوشیاری کامل و مقاومتی آگاهانه تمام توطئه های شوم استکبار را خنثی نموده و در مسیر پیشرفت قله های عزت، شرف و اقتدار را در راستای پیروی از اسلام و خط ولایت رهبری فتح خواهد کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول