اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دشمن همه تجارب فتنه‌های گذشته را در اغتشاشات اخیر به کار گرفته است

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: اقدام دشمن در آشوب‌های اخیر فتنه‌ای ترکیبی بود و آنها تمامی تجارب فتنه‌های گذشته را در این فتنه و اغتشاشات اخیر به کار گرفته‌اند.

دشمن همه تجارب فتنه‌های گذشته را در اغتشاشات اخیر به کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کنگره ملی شهدای استان قم، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان شب گذشته در مراسم گرامیداشت هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان قم که در سالن همایش‌های آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب با اقتدار ایستاده است و تا کنون دشمن هر فتنه‌ای و هر نوع تحریمی را در نظر گرفته، تمامی آنها خنثی و با شکست مواجه شده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش افزود: دشمنان هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما به همت جوانان غیور نظام جمهوری اسلامی موفقیت حاصل شد و عراقی که با پشتوانه کشورها و قدرت‌های مختلف آمده بود، شکست خورد.

امیر پوردستان اقدام دشمن در اغتشاشات اخیر را فتنه‌ای ترکیبی دانست و تصریح کرد: دشمنان تمامی تجارب فتنه‌های گذشته را در این فتنه و اغتشاشات اخیر به کار گرفته‌اند؛ برخلاف سال ۱۳۸۸ در آشوب‌های اخیر اتاق فرماندهی دشمن در مکان‌های گوناگون بود و از تاکتیک‌های جدید و متفاوتی استفاده کردند.

وی ادامه داد: آنچه که معلوم است یک سرمایه‌گذاری جدی در رسانه‌ها و فضای مجازی برای هدایت این فتنه توسط دشمنان صورت گرفته و اقدامات آنها کاملا برنامه‌ریزی و سازماندهی شده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و قصورهای برخی مدیران و مسئولان نیز بسترساز این فتنه بوده است، خاطرنشان کرد: با عنایت خدای متعال و هدایت‌های مقام معظم رهبری، دشمنان در این فتنه نیز همانند فتنه‌های گذشته ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول