اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نظام سلطه با شعبان بی مخ‌ها راه به جایی نمی‌برند

پژوهشگر تاریخ اسلام معتقد است که دشمن اگر شعبان بی‌مخ‌ها را به میدان آورده بداند که راه به حایی نخواهند برد و ملت ایران تومار آنان را می‌پیچد.

نظام سلطه با شعبان بی مخ‌ها راه به جایی نمی‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حشمت‌الله قنبری در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان رشت در میدان مصلی این شهر با قدردانی از حضور ارزشمند مردم همیشه در میدان ایران اسلامی اظهار کرد: روز ملی مبارزه با استکبار، روز دانش‌آموز و هم سالروز تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا با یک موقعیت استثنایی مواجه شد.

وی با بیان اینکه حضور آحاد مردم بصیر در سراسر استان و کشور با همه زمان‌های دیگر متفاوت است، گفت: کمتر از ۱۰ روز پیش کودک، زن، جوان و پیر را در حرم شاهچراغ به شهادت رساندند تا به خیال خود به اهداف شومشان دست پیدا کنند.

پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه مقابله ما با استکبار بر مبنای قرآن است تصریح کرد: خداوند بر پیامبر (ص) وحی کرد که باید از تبعیت از منافقین و مستکبران خودداری کرد زیرا تبعیت از آنان تن به خفت دنیا سپردن است و همه آن‌هایی که در حوزه‌های مختلف کار و تلاش در نظام اسلامی مسؤولیت دارند باید خدمتگزار مردم باشند و با مظاهر کفر و شرک مقابله کرده و قدرت خدمت‌گزاری مسئولین به مردم را قوت ببخشند.

استاد دانشگاه با اذعان به اینکه از زمان شکل‌گیری حق و باطل، جریان باطل به جز اضمحلال جریان حق هیچ هدفی را در پیش نگرفت، بیان کرد: پیش از انقلاب کشور ما در اختیار دست‌نشانده‌هایی بود که هیچ سنخیتی حتی با حکومت‌های قبل و بعد اسلام در ایران تمدنی نداشت چرا که با استبداد در سایه استعمار حکومت می‌کرد اما انقلاب اسلامی ایران این نگاه را متحول کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سایه رهبری مجتهد، رهبری والامقام امام خمینی (ره) در تاریک‌ترین زمان، انقلابی را تشکیل دادند که به نظام الگو برای جهانیان تبدیل شد، افزود: اگر انقلاب اسلامی ملت ایران در سال ۵۷ به پیروزی رسید برای بشریت مفهوم نوینی از حریت بشیریت را مدل‌سازی کرده و قدرت‌های شرق و غرب را به چالش جدی کشید.

قنبری با اشاره به توطئه‌های مختلف نظام استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب گفت: ایران اسلامی با از بین بردن توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری نقشه‌های شوم آنان را از بین برد.

پژوهشگر تاریخ با بیان اینکه استکبار با یارکشی از داخل کشور تلاش کردند تا از درون کشور عده‌ای باشند که به جای خدا به کدخدا دلخوش کنند، گفت: مردم متوجه شدند که باید ذیل خورشید توحید و ولایت در مقابل کدخدا بایستند و نظام استعمار نیز از این بصیرت و هوشیاری سرخورده شد.

وی با اشاره به اینکه برای نابودی ایران اسلامی خوابیده‌اند، افزود: اگر پای شما به زمین ایران اسلامی برسد ملت ایران اثری به اندازه پایی هم در خاک ایران از شما باقی نخواهد گذاشت.

به گفته این استاد دانشگاه فریاد غلیظ و عمیق ملت ایران در تمام این مرز و بوم این است که راه ما راه ظلم ستیزانه حسین بن علی(ع) یعنی هیهات منالذله است.

قنبری با بیان اینکه با خیالی باطل در تلاش برای از بین بردن نظام اسلامی ایران بودند، تصریح کرد: با شکست در سوریه، عراق، لبنان، یمن، افغانستان، به خفت و خاری افتاده و امروز سرشکستانه دنبال ملت ایران هستند بی‌توجه به اینکه ملت ایران مستحکم‌تر از گذشته‌ایستاده و در مقابل دست و‌پازدن آن‌ها با قدرت می‌ایستند.

این پژوهشگر تاریخ ایران خطاب به بدخواهان به ویژه سران آمریکا گفت: این چند وهابی کت و شلواری نماینده ایران نیستند، ۴۰ سال است از زبان سرخورده‌ها و وامانده‌ها می‌خواستید به اهداف شوم خود برسید که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران تو سری خوردید بدانید که این انقلاب پاربرجاست و با چهره کور ترور راه به جایی نخواهید برد.

وی با بیان اینکه این ملت ملت شهادت است و تمام این ملت قاسم سلیمانی است، افزود: از مظلومیت ماست که نیرو‌های امنیت ما شهید می‌شوند تا جوانان ما آرامش داشته باشند اما بدانید که نظام ما با مظلومیت و عظمت‌ایستاده و خواب‌های خیالی دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل می‌کنند.

قنبری با تأکید بر اینکه اگر شعبان بی‌مخ‌ها را به میدان آورده‌اند بدانند که راه به حایی نخواهند برد، خطاب به نیرو‌های امنیتی گفت: راه از بی‌راه مشخص، حق از باطل مشخص و مبرهن است لذا خواسته این ملت برخورد قاطع، انقلابی قانونی با سران تمام فتنه گران و اغتشاشگران است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آنچه که امروز در میدان مصلی و خیابان اطراف دیده شد‌ایستادگی ملت دربرابر بدخواهان است، تصریح کرد: از باب خیرخواهی به غفلت‌کنندگان می‌گوییم از آشوب‌ها دست بردارید، نسل دهه هشتاد ما به مانند همان دهه چهل و پنجاهی هوشیار و بصیر است، اگر چه نفوذی‌ها هم هست بدانند راه نفوذ را می‌بینیم و آن‌ها را از مسیر امنیت و اقتدار ایران پاک خواهیم کرد.

این استاد دانشگاه از زبان ملت ایران خطاب به رهبرمعظم انقلاب گفت: ما پای این انقلاب سرباز شما هستیم و یک لحظه از آرمان انقلاب دست پس نمی‌کشیم، اشاره کنید نه ملت ایران بلکه جبهه مقاومت و ملت‌های آزادی خواه جهان، بساط فته و اغتشاشات را بر می‌چینند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول