اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سی‌سخت 13 آبان را گرامی داشت/معاون استاندار: شهدای شاهچراغ دوگانگی و دروغ غرب را برملا کرد ند

مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان با شکوه هر چه تمام تر در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار شد.

سی‌سخت 13 آبان را گرامی داشت/معاون استاندار: شهدای شاهچراغ دوگانگی و دروغ غرب را برملا کرد ند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش آموزان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار دنا، امام جمعه سی‌سخت، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان در شهر سی سخت با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار در این مراسم با محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: یاد و خاطره شهدای دانش آموز، دانشجو، و شهدای امنیت را گرامی می داریم و احسنت می‌گویم بر این حضور پرشور دانش آموزان و مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و  شکر گذاری می‌کنیم به درگاه خداوند متعال به داشتن چنین  مردمی بصیر و آگاه که هر وقت انقلاب به حضورشان احتیاج دارد فورا اعلام حضور می کنند و یک حرکت تاریخی و حماسی را با حضورشان رقم می زنند.

هاشمی اظهار داشت: ۱۳ آبان ۳واقعه مهم را در خود جای دارد، واقعه اول ۱۳ آبان سال ۴۳روز تبعید بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی توسط حکام شاهنشاهی به عراق بود. واقعه  دوم روز دانش آموز است که دانش آموزان بصیر و آگاه ما در حمایت از انقلاب و مخالفت از رژیم پهلوی به خیابان ها ریختند که توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند و این جنایت آمریکا و همدستانش برای همیشه تاریخی شد، واقعه سوم  ۱۳آبان سال ۵۸ است که دانشجویان پیرو خط امام  لانه جاسوسی آمریکا را به آتش کشیدند و بساط آنها را برچیدند.

معاون سیاسی استاندار گفت: در طول ۴۰سال گذشته آمریکا همه اقدامات را برای براندازی انقلاب اسلامی از تحریم ها گرفته تا جنگ تحمیلی و جنگ نرم بر روی کشور  ایران انجام داده است ولی ملت ایران به رهبری حضرت امام خامنه ای با اقتدار هر چه تمام تر قدرتمندتر شده است.

هاشمی گفت: حضرت امام می فرمایند امیدهای آینده ما همین دانش آموزان هستند ولی این روزها عده ای با آشوب در خیابان ها شعار زن زندگی آزادی سر می دهند که باید بگوییم اینها بچه های ایران نیستند اینها دشمنان ایران و انقلاب هستند چرا که اسلام از ابتدا تا کنون بهای زیادی به آزادی زنان داده است ولی اینهایی که مساجد، قرآن ها، کلانتری ها و پایگاههای بسیج را به آتش کشیدند قطعا عوامل دشمن هستند، این عوامل برای مرگ دختری به نام مهسا  کشور را به آشوب کشیدند ولی برای شهدای حرم شاه چراغ سکوت کردند و نظام را مقصر کردند که باید ملت ایران هوشار و آگاه باشد که جنگ اجتماعی برای ما راه انداختند پس باید مواظب باشیم که خود و اطرافیانمان در این دام گرفتار نشویم.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول