اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فرمانده سپاه کربلا: ایران ما پابرجا، قوی و همیشه ماندنی است

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه حضور پرشور و شکوهمند مردم پاسخ محکمی به دشمنان و افراد ناآگاهی که در درون کشور جمهوری اسلامی احیانا درصدد فتنه‌انگیزی هستند، گفت: استکبار جهانی و تمام ایادی آنها بدانند ایران پابرجا، قوی و همیشه ماندنی است.

فرمانده  سپاه کربلا: ایران ما پابرجا، قوی و همیشه ماندنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا امروز در مراسم راهپیمایی‌ سیزده آبان‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان ما می‌دانند، حضور همه ما در میدان و در روز ۱۳ آبان پاسخ محکمی به استکبار و همه کسانی که دنبال تضعیف نظام هستند.

وی با بیان اینکه امروز مردم ولایت‌مدار و با بصیرت مازندران در جای جای دیار علویان بابصیرت و هوشمندی و با شناخت دقیق در میدان حضور پیدا کردند، افزود: صحنه‌ای که امروز خلق شده، صحنه رویارویی تفکر اسلامی با تفکر لیبرال دموکراسی غرب است، چرا این حضور یعنی مردم ما پشت نظام جمهوری اسلامی هستند و خون شهدا باعث استمرار نظام خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه حضور پرشور و شکوهمند مردم پاسخ محکمی به دشمنان و افراد ناآگاهی که در درون کشور جمهوری اسلامی احیانا درصدد فتنه‌انگیزی هستند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و تمام ایادی آنها بدانند ایران پابرجا، قوی و همیشه ماندنی است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول