اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

روز ملّی استکبارستیزی| نماینده مجلس:‌آشوب و اغتشاش، طراحی و برنامه‌ریزی دشمن است

نماینده مردم بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس گفت: حدود ۵۰ روز است که در بسیاری از شهرهای کشور ما آغتشاش و آشوب به راه انداخته اند و دست دشمن نیز در این آشوب ها پیدا است.

روز ملّی استکبارستیزی| نماینده مجلس:‌آشوب و اغتشاش، طراحی و برنامه‌ریزی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرا یط فعلی کشور هر کس در هر منصب و موقعیتی باید نسبت به تبیین مسائل در مسجد، دانشگاه و… اقدام کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: حدود ۵۰ روز است که در بسیاری از شهرهای کشور ما آغتشاش و آشوب به راه انداخته اند و دست دشمن نیز در این آشوب ها پیدا است.

خسروی ادامه داد: اعتراض نسبت به مسائل مختلف حق مردم است ولی گاه دشمنان از این حق مردم سوء استفاده کرده و موج سواری می کنند.

وی با اشاره به دروغ های رسانه های بیگانه گفت: رسانه های بیگانه گاه عنوان می کنند که ۵۴ استان ایران درگیر اغتشاش و آشوب است در حالی که کشور ما تنها ۳۱ استان دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: امروزه جوانان ما باید از خود بپرسند که آیا شبکه های متصل به عربستان سعودی دلسوز ما هستند.

خسروی اظهار کرد: ما بر وجود شبکه ای به عنوان مطالبات با همکاری دولت و صدا و سیما در رسانه ملی تأکید می کنیم که این مسئله مانع از انباشته شدن مطالبات مردم شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر خواسته مردم بر این است که مماشاتی با آشوبگران صورت نگیرد که یک خواست به حق است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول