اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سردار نقدی:دیکتاتور آمریکایی‌ها هستند که علیه بشریت جنایت می‌کنند/ دهه هشتادی‌ها برای پاک‌سازی منطقه از آمریکا آماده شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع یوم‌الله 13 آبان اصفهان گفت: تنها راهی که برای ما باقی مانده پاک‌سازی منطقه از آمریکا است و امروز دهه هشتادی‌های ما باید خودشان را برای این عرصه آماده کنند.

سردار نقدی:دیکتاتور آمریکایی‌ها هستند که علیه بشریت جنایت می‌کنند/ دهه هشتادی‌ها برای پاک‌سازی منطقه از آمریکا آماده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع باشکوه مردم اصفهان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: آفرین بر شما مردم بصیر و هوشیار که آمدید تا در کنار سه ۱۳ آبانی که پشت سر گذاشتید، بار دیگر ۱۳ آبان درخشان دیگری را رقم بزنید.

وی افزود: ای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ببینید که این‌ها خود مردم‌اند، ده‌ها میلیون ایرانی بار دیگر به صحنه آمدند تا آرای خود را نشان بدهند و نشان دهند دیکتاتور کیست، این مردم آزاده و آزاداند شورای شهر، نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهور و رهبرشان را خودشان انتخاب می‌کنند.

نقدی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: دیکتاتور شما هستید که از جنگ جهانی به بعد بیش از ۳۰۰ هزار حمله هوایی علیه مردم انجام داده‌اید، در ویتنام مردم مظلوم را کشتید، با اشغال افغانستان صدها هزار نفر از مردم را به شهادت رساندید و وقتی از شما درباره جنایت‌هایت پرسیدند گفتید که اینجا خارج از خاک آمریکا است و تابع قوانین آمریکا نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ده‌ها کشوری که در آن‌ها جنگ به راه انداختید، دست‌آموزهایی که امروز به جنگ مردم ما فرستادید این‌ها همه نشان از دیکتاتور و جایتکار بودن شما است؛ دست‌آموزان شما گروهک‌هایی هستند که حتی در درون گروه‌های خودشان هم ده‌ها نفر را کشتند، همین منافقین مجید شریف واقفی را به شهادت رساندید، آن‌هایی که در یک روز دستور طلاق به اعضای گروهک‌شان می‌دهند دیکتاتور هستند نه مردم ایران.

حمله داعش به نمازگزاران شاهچراغ جلوه‌ای از جنایات آمریکا بود

وی بیان داشت: امروز شنیع‌ترین جنایت‌ها را شما انجام می‌دهید، داعشی‌هایی که در یک روز به نمازگزاران حمله می‌کنند و کودکان را در آغوش مادرانشان به شهادت می‌رسانند گویای جنایت‌های شما هستند.

نقدی خاطرنشان کرد: فکر کردید که طلبه مظلومی را گیر می‌آورید و او هم درخواست اهانت شما را قبول می‌کند، زیرشکنجه او را شهید کردید و تصور می‌کنید با این کارها و پخش تصاویر مردم کشور می‌ترسند و عقب نشینی می‌کنند؛ خیر اینطور نیست، همانطور که به انرژی هسته‌ای حمله کردید و صف درخواست تحصیلات امور مرتبط با انرژی هسته‌ای افزایش یافت، امروز هم صف مردم برای طلبه شدن طویل‌تر خواهد شد و مردم زیر بار زور نخواهند رفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کسی دروغ‌های شما را باور نمی‌کند براساس اسناد منتشر شده در خبرگزاری‌های رسمی دنیا، سالانه بیش از ۴ هزار نفر در زندان‌های آمریکا کشته می‌شوند اما شماها با فوت یک دختر عزای بین‌المللی گرفتید، تمام مسوولان‌تان آمدند و اظهار نطر کردند و به جمهوری اسلامی تاختند و دنیا را ماتم‌کده کردید، اگر اینقدر عیار انسان دوستی‌تان بالا است چرا در مقابل کشتار ۴ هزار نفری سالانه در زندان‌های آمریکا موضع نمی‌گیرید.

آمریکایی‌ها برای کشته‌شدگان زندان‌های خودشان ماتم‌کده راه بیندازند

وی با بیان اینکه براساس همان گزارش رسمی دادگستری آمریکا، ۹۵۰ نفر در سال ۲۰۱۹ زندانی شدند و پدر و مادرشان از آن‌ها خبر نداشتند، افزود: سالانه ۵۰ خانم در خیابان‌های آمریکا کشته می‌شوند چرا برای آن‌ها عزاداری جهانی نمی‌کنید اما برای خانمی که در مقابل دوربین‌ها به دلیل نارسایی جسمی و با تایید پزشک قانونی فوت کرده و پدر خودش در بیمارستان گفته که جای ضرب و شتمی در بدن‌ش وجود ندارد، اینطور کشور ما را بهم ریختید، برای کشته‌شدگان در زندان‌های خودتان ماتم‌کده راه اندازید.

نقدی با اشاره به اینکه جهان غرب امروز با دیکتاتوری رسانه‌ای جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، گفت: هر کاری خودشان می‌کنند را درخشان جلوه می‌کنند؛ اگر دولت آمریکا در خاموش کردن آتش جنگل‌ها که چهل و چند روز در آتش سوخت و از بین رفت ناتوان است، ناکارآمد نیست اما برای آتش گرفتن یک ساختمان تصویر ناکارآمدی از ایران به دنیا القا می‌کنند، درحالیکه ماموران آتش‌نشانی ما به با فداکاری تمام خود را سپر کردند و جانشان را فدا کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شما که عده‌ای زن و بچه‌های بی‌گناه را به قتل می‌رسانید دم از حقوق بشر می‌زنید، اشتباه بود که رسانه‌های انگلیسی بر افکار عمومی ما اثرگذار شد، نمی‌دانم که چرا باید هنوز سفارت انگلستان در ایران باز باشد.

وقتی خواستیم فضای مجازی را تقویت کنیم به جنگ رسانه‌ای علیه ما پرداختند

وی اظهار داشت: در این ۴۴ سال تلاش کردیم کشور را بسازیم، ملت ما هرکاری برای پیشبرد کشور انجام داد با مقابله و کارشکنی این دشمنان مواجه شد، وقتی می‌خواستیم نظام را براساس نظام فکری متفکران خود برپا کنیم، متفکران ما را به شهادت رساندند، وقتی خواستیم اقتصاد را رشد بدهیم تحریم‌مان کردند، وقتی خواستیم در زمینه علمی پیشرفت کنیم سعی کردند با پول دانشمندان ما را جذب کنند اما وقتی دیدند که وطن‌پرستان و متعهدان نخبه پای‌بند به کشورشان هستند آن‌ها را ترور کردند، وقتی خواستیم فضای مجازی را تقویت کنیم به جنگ رسانه‌ای علیه ما پرداختند.

نقدی ادامه داد: در هر عرصه‌ای خواستیم حرکت کنیم جلوی ما را گرفتند و تنها راهی که برای ما باقی مانده پاک‌سازی منطقه از آمریکا است؛ امروز باید دهه هشتادی‌های ما خودشان را برای این عرصه آماده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دهه چهلی‌ها شاه را بیرون کردند، دهه پنجاهی‌ها در جنگ تحمیلی مقابل دشمن ایستادند، دهه شصتی‌ها کشوری که ویرانه بود را به جایی رساندند که ماهواره ساختند و بیستمین اقتصاد جهان شد، دهه هفتادی‌ها داعش را از منطقه بیرون کردند و ما هم قدر مدافعان حرم را وقتی که داعش به حرم شاهچراغ حمله کرد بیشتر دانستیم، این‌ها مدال افتخار مردم ما بود.

دهه هشتادی‌ها ادامه‌دهنده راه حاج قاسم هستند

وی بیان داشت: امروز راه حاج قاسم ناتمام مانده که دهه هشتادی‌ها باید خودشان را‌ برای آن آماده کنند، هر روز در یک جای منطقه ناامنی ایجاد می‌کنند و تنها راه پیشرفت ملت‌های تحت ستم منطقه و جهش بزرگ در اقتصاد و رفاه مردم، حذف اسراییل و پاکسازی پایگاه‌های آمریکایی از این منطقه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این ملت امروز آمدند که بگویند ای رهبر بزرگوار امروز ما همه گوش به فرمان تو هستیم قدر تو را می‌دانیم، ما مفتخریم رهبری داریم که از شجاع‌ترین و دانشمندترین و سالم ترین رهبران جهان است و با تمام پادشاهان و رهبران‌ شما که پرونده فسادشان مقابل همگان عیان است فرق دارد، این ملت آگاه‌ترین و پاک‌ترین رهبر را برای خودشان برگزیدند و ملت هم گوش به فرمان او برای حذف رژیم صهیونسیتی هستند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول