اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خروش استکبارستیزی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در روز 13 آبان

راهپیمایی 13 آبان روز دانش آموز و روز استکبارستیزی از صبح امروز در شهرستان‌های استان اصفهان و با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

خروش استکبارستیزی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در روز 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، راهپیمایی روز ۱۳ آبان از دقایقی پیش با حضور مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان با شعار محوری «١٣ آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی» در شهرستان‌های استان اصفهان آغاز شد.

 با توجه به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در روز جمعه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان بعد از این مراسم برای اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه راهی مساجد می‌شوند.

 ۱۳ آبان در تقویم کشورمان به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و هر سال مردم در این روز به یاد رویدادهای کشتار دانش آموزان در سال ۱۳۵۷،  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه به خیابان‌ها می‌آیند تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

مردم شهرستان‌های استان اصفهان در این مراسم شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر فتنه‌گر» سر می‌دهند و ندای «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسینم» در راهپیمایی طنین‌انداز شده است.

 

دهاقان

راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهرستان دهاقان از مقابل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آغاز شد و اقشار مختلف مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر رژیم صهیونیستی تا میعادگاه نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

 

 

اردستان

مردم اردستان با حضور خود در راهپیمایی سیزده آبان حماسه‌ای دیگر خلق کردند. راهپیمایی سیزده آبان با حضور پرشور مردم اردستان از میدان امام خمینی(ره) به سمت میعادگاه نماز جمعه مسجد جامع اردستان برگزار شد.

 

 

زواره

دانش‌آموزان و مردم شهر زواره امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان در محکومیت اغتشاشات اخیر و جنایات رژیم کودک‌کش آل سعود با شعار مرگ بر آمریکا اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

 

 

فریدون‌شهر

 راهپیمایی۱۳ آبان با شعار محوری ۱۳ آبان، حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی و  به صورت رسمی در گلستان شهدای شهرستان فریدون‌شهر آغاز شد. مردم این شهرستان با حضور پر شور خود و با شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده راهپیمایی خود  را در مسجد جامع فریدونشهر به پایان می‌رسانند.

 

 

چادگان

مردم ولایتمدار شهر چادگان با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان مسیر راهپیمایی از میدان الله به سمت میدان حاج قاسم سلیمانی را راهپیمایی کردند و در میعادگاه نماز جمعه با قرائت قطعنامه، جنایات آمریکا و نظام سلطه و اغتشاشات اخیر را با فریادهای یکپارچه الله اکبر محکوم کردند.

 

 

سمیرم

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده و بی‌نظیر مسؤولان، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و دانش‌آموزان باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد.

 

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی شعارهای «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر منافق»، «مرگ بر اسرائیل»، «اسرائیل مرگت باد آمریکا ننگت باد»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «حیدر حیدر کوه اراده هستیم آمریکا را شکستیم»، «هیات من اذله»، «محور هر جنایت آمریکاست»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»،«شعار هر ایرانی مرگ بر آمریکا» سر دادند.

 

 

نایین

دانش‌آموزان نایینی با حضور گسترده در راهپیمایی سیزده آبان برای رسوا ساختن دست اشقیا و اتمام حجت با آشوبگران و حمایت‌کنندگان آنان، ید واحد شدند.

 

همزمان با سراسر کشور دانش‌آموزان با بصیرت نایینی به تأسی از شهید فهمیده، با مشت‌های گره کرده جنایت دشمنان علیه امنیت کشور و به شهادت رساندن هموطنان، نیروهای انتظامی، نظامی، بسیجی و طلبه را محکوم کردند.

امروز همه نسل‌ها آمدند و‌ برای رسوا ساختن دست اشقیا و اتمام حجت با آشوبگران و حمایت‌کنندگان مجازی، واقعی، رسمی، غیر رسمی و سلبریتی آن‌ها و برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و پایان مماشات، ید واحد شدند.

 

بادرود

مردم ولایت مدار بادرود همگام با مردم عزیز ایران راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان را ساعت ۱۱ صبح از دبستان هفده شهریور آغاز و با سر دادن شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و با شعارهای استکبار ستیزی به میدان امام حسین رسیدند.

 

اجرای سرود سلام فرمانده توسط هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در میدان روز بسیار باشکوهی را به یادگار گذاشت.

 

 

 

نطنز

مردم شهر اولیا الله نطنز راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان را با شکوه تمام از حسینیه ارشاد علیا آغاز و ضمن تجدید میثاق و عهدی دوباره با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر وحدت و همگرایی حول محور ولایت فقیه تأکید کردند.

 

فریدن

امروز حضور با شکوه مردم شهرستان فریدن در راهپیمایی ۱۳ آبان، لبیک و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و انقلاب بود. مردم شهرستان فریدن خواستار پایان مماشات با اغتشاشگران را از دستگاه قضا خواستار شده و مرگ بر فتنه‌گر و آشوبگر از دیگر شعارهای آنان بود.

 

دانش‌آموزان فریدنی برخورد جدی دستگاه‌های دیپلماتیک و قوه قضائیه با سلبریتی‌هایی که باعث اغتشاش و آشوب می‌شوند، را نیز مطالبه کردند.

 

گلپایگان

اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار گلپایگان با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان جنایت‌های آمریکا و استکبار جهانی و آشوبگری اغتشاشگران را محکوم کردند و بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق بستند.

 

راهپیمایان طی حرکت در مسیر خیابان امام خمینی و آیت‌الله سعیدی و مسجد جامع تا رسیدن به مصلای شهر، با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم‌های ایران اسلامی با فریادی رسا مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق را سر دادند.

 

خوانسار

مردم ولایتمدار خوانسار با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن محکومیت جنایت‌های آمریکا و استکبار جهانی و آشوبگری اغتشاشگران با آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه تجدید میثاق دوباره بستند.

 

مردم خوانسار ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق و آل سعود سر دادند.

 

 

شهرضا

امروز در شهرضا اقشار مختلف جوانان، نوجوانان، مرد و زن، پیر و کودک به عشق ولایت در میدان حر حاضر شدند و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات ایران زمین افزودند.

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان امسال با حضور گسترده‌تر مردم در راستای مبارزه با استکبار جهانی و محکوم کردن اغتشاشات اخیر و فتنه‌گری فتنه گران در حالی برگزار شد که هیچ دوربین و قلم و بیانی قادر به وصف کامل این وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران و ایستادگی آنان پای آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری و ارزش‌های اسلامی نیست.

راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان ماه با حضور گسترده جوانان دهه هشتادی و دهه نودی، دانش‌آموزان، دانشجویان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم شهرضا از میدان حر آغاز و به مصلای نماز جمعه این شهرستان ختم شد.

 

شاهین‌شهر

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان، ظهر امروز بعد از نماز جمعه از مصلای نماز جمعه تا سه راهی فردوسی شاهین‌شهر برگزار شد.

 

مردم  شاهین‌شهر در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر  فتنه‌گر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر انگلیس از استکبار جهانی و ایادی داخلی آن ابراز انزجار کردند.

 

حاضران در این مراسم همچنین با سر دادن شعارهای ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

 

۱۳ آبان یادآور طنین فریادهای آزادی‌خواهی، عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی است

به گزارش فارس، این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هر ساله یادآور طنین فریادهای آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی بت‌شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوس‌خانه آمریکا و شکست هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام، نام‌گذاری شد و به‌عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه‌گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه‌نمایی می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول