اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور طوفانی گلستانی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان + عکس‌وفیلم

از صبح امروز دانش آموزان گلستانی به همراه خانواده‌هایشان به خیابان‌ها آمدند و با حضور چشمگیر و طوفانی خود بار دیگر فریاد «ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند»، «مرگ بر منافقین و اشرار» سر دادند.

حضور طوفانی گلستانی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان + عکس‌وفیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حضور مقتدرانه و طوفانی مردم ولایی و همیشه در صحنه در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از این دارد که مردم همچنان پای ولایت فقیه خود ایستادند و عاشق این نظام هستند.

مردم اعم از دانش آموز و دانشجو کسبه و بازاریان از کودک گرفته تا پیرمرد و پیرزن هشتاد ساله در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند تا میخ آخر را بر تابوت فتنه‌‌ها بکوبند و وحدت و انسجام خودشان را به رخ جهانیان بکشند.

 

 

در میان جمعیت سراغ بانویی می رویم در حالی که سرود سلام فرمانده را با کودک خود بر زبان جاری می کرد در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: من در این راهپیمایی شرکت کردم که بگویم پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه ایستادم و تا جان در بدن دارم از کشورم دفاع می‌کنم و نمی‌گذارم دشمنان برای سرنوشت کشورم تصمیم بگیرند.

مینا رحمتی ابراز کرد: دشمن کوردل در خیال خام خود فکر می کند می تواند کشور را به نابودی بکشاند ما امروز آمدیم تا بگوییم ما تا آخر ایستاده ایم.

 

 

مریم طالب‌گل یکی از دانش آموزان دبیرستان صدرای ولایت شهرستان گرگان است که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: آمریکا و اسرائیل بداند تا دانش آموزان این مملکت هستند هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

این دانش آموز در حالی که مشتان خود را گره کرده بود گفت: در این راهپیمایی شرکت کردم که به اغتشاش گران و فتنه گران و دشمنان این نظام بگویم اون شنبه‌ای که شما بخواهید انقلاب کنید ما روز جمعه این مملکت را به دستان صاحبش امام زمان(عج) سپردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم ولایی و همیشه در صحنه استان گلستان در روز جمعه با شعار «دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست»، «ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند»، «مرگ بر منافقین و اشرار» ، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «این منطق قرآن است بانگ مسلمان است خروش حزب الله است»، «فریاد هر بسیجی فریاد هر سپاهی فریاد هر ارتشی فریاد هر ارزشی مرگ بر امریکا» انزجار خود را علیه آمریکای غاصب و اسرائیل جنایتکار اعلام کردند.

 

فیلم| راهپیمایی ۱۳ آبان در گرگان

 

شهرستان آق قلا

 

شهرستان گالیکش

 

گرگان

 

کلاله

 

خبر در حال تکمیل است...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول